Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
HahaKommer ni ihåg när bajen "gick för guldet"?![]()
Men det är det är som härligast! På knivseggen!Nu börjar det bli ångestfyllt på riktigt.
Det kommer bli en fantastisk spännande höst! Jag hade tyvärr inte möjlighet att åka till Peking, men får följa matchen hemifrån istället. Ja, Malmö går oroväckande bra. Men jag tror det är bra att bajen känner av pressen bakifrån också, det kommer dom förmodligen inte klara avÄntligen matchdag igenNågon som ska till Peking?
Fruktansvärt viktigt med 3 pinnar idag. Bra med en lucka mot vraken som alltid får jaga Gnaget samtidigt som MFF & Peking flämtar i nacken.
Jäkligt synd att Östersund vek ner sig igår. Malmö tågar på med ett oroväckande bra självförtroende.
Vilken spännande höst det här kommer att bli![]()
Många spelare som riskerar avstängning i derbyt vid ett gult idagDet kommer bli en fantastisk spännande höst! Jag hade tyvärr inte möjlighet att åka till Peking, men får följa matchen hemifrån istället. Ja, Malmö går oroväckande bra. Men jag tror det är bra att bajen känner av pressen bakifrån också, det kommer dom förmodligen inte klara av
Ja... men kul derby.Pissdag.....detta betyder att MFF vinner guldet.....tröttsamt....
Derbyn är väl aldrig kul......ångestdrypande.....denna gång sitter jag på ett plan och landar ganska precis vid matchminut 90......skönt......telefon på......ridå eller bada på Sergels Torg......50/50....Ja... men kul derby.
Sitter på sektion 112 rad 6 och lider åt dig.Derbyn är väl aldrig kul......ångestdrypande.....denna gång sitter jag på ett plan och landar ganska precis vid matchminut 90......skönt......telefon på......ridå eller bada på Sergels Torg......50/50....
Jag finns, som alltid på sektion 128 rad 19Sitter på sektion 112 rad 6 och lider åt dig.
Jag känner mig konstigt nog lugn inför morgondagen, ser verkligen fram emot den fest jag hoppas det blir. Så jävla mycket folk, och så jävla mycket på spel. Dom här matcherna kommer inte ofta. Men visst kommer säkert derbyångesten smyga sig på imorgon, men jag ska verkligen försöka njuta av varje minut man sitter där. Tror ärligt talat inte att Bajen kommet mäkta med trycket. Hoppas flyget går bra och att du får se 3 poäng när du väl slår på luren!Mått orimligt dåligt denna vecka över matchen i morgon. Kommer befinna mig på ett flygplan utan wi-fi, kanske bäst så? Lagom spännande när man landar 20.00 och slår av flygplansläget...