• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

AIK-tråden

Var något speciellt i atmosfären på Nationalarenan idag. Norra Stå lät betydligt mer än vanligt, vi gjorde vår bästa halvlek för säsongen och drömmar av guld ekade lite extra när den drogs igång redan i den 85:e minuten.

Äntligen matchdag igen :) Någon som ska till Peking?
Fruktansvärt viktigt med 3 pinnar idag. Bra med en lucka mot vraken som alltid får jaga Gnaget samtidigt som MFF & Peking flämtar i nacken.
Jäkligt synd att Östersund vek ner sig igår. Malmö tågar på med ett oroväckande bra självförtroende.
Vilken spännande höst det här kommer att bli :)

Äntligen matchdag igen :) Någon som ska till Peking?
Fruktansvärt viktigt med 3 pinnar idag. Bra med en lucka mot vraken som alltid får jaga Gnaget samtidigt som MFF & Peking flämtar i nacken.
Jäkligt synd att Östersund vek ner sig igår. Malmö tågar på med ett oroväckande bra självförtroende.
Vilken spännande höst det här kommer att bli :)
Det kommer bli en fantastisk spännande höst! Jag hade tyvärr inte möjlighet att åka till Peking, men får följa matchen hemifrån istället. Ja, Malmö går oroväckande bra. Men jag tror det är bra att bajen känner av pressen bakifrån också, det kommer dom förmodligen inte klara av

Det kommer bli en fantastisk spännande höst! Jag hade tyvärr inte möjlighet att åka till Peking, men får följa matchen hemifrån istället. Ja, Malmö går oroväckande bra. Men jag tror det är bra att bajen känner av pressen bakifrån också, det kommer dom förmodligen inte klara av
Många spelare som riskerar avstängning i derbyt vid ett gult idag

Becksvart, svårt att se något ljus alls. Kanske att det skapades så mycket att vi borde gjort 2 mål?

Svårt att se hur vi ska resa oss, men nu slår vi från underläge...

Ja det blev en tråkig eftermiddag :(
Norrköping spelade bra samtidigt som Gnaget var ovanligt svaga defensivt.

Fy fan vilken rysare Derbyt blir.

En klen tröst är att dif, för andra gången denna säsong torskade mot BP.
Peking gjorde det bra idag, och det syntes tidigt att Thern var hungrig. Lite oväntat att försvaret kändes lite darrigt stundtals. Men skönt att det inte blev några avstängningar. Nu är det bara att KROSSA BAJEN, så känns det som vanligt igen :)

Mått orimligt dåligt denna vecka över matchen i morgon. Kommer befinna mig på ett flygplan utan wi-fi, kanske bäst så? Lagom spännande när man landar 20.00 och slår av flygplansläget...

Mått orimligt dåligt denna vecka över matchen i morgon. Kommer befinna mig på ett flygplan utan wi-fi, kanske bäst så? Lagom spännande när man landar 20.00 och slår av flygplansläget...
Jag känner mig konstigt nog lugn inför morgondagen, ser verkligen fram emot den fest jag hoppas det blir. Så jävla mycket folk, och så jävla mycket på spel. Dom här matcherna kommer inte ofta. Men visst kommer säkert derbyångesten smyga sig på imorgon, men jag ska verkligen försöka njuta av varje minut man sitter där. Tror ärligt talat inte att Bajen kommet mäkta med trycket. Hoppas flyget går bra och att du får se 3 poäng när du väl slår på luren!

IMG_20180923_084048.jpg

Tillbaka
Topp