• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

D

Deleted member 4412

Guest
Så tungt att man inte ens blev grinig igår. Bara åka hem med ett tomt uttryck haha
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Hade precis lyckats förtränga det. Bedrövligt dålig insats igår. Pinsamt försvarsspel och anfallsspelet var inte mycket bättre det heller...
 
D

Deleted member 4412

Guest
Bara vinst som räknas ikväll. Ellos har inlett lika uselt som vi så jag räknar nästan kallt med en trist 0-0 match:(
Får vi dock igång offensiven kan det bli en sprakande tillställning men men..
Känns som 2 lag i starkt behov av poäng men vi behöver verkligen VINNA hemma så att vi får igång självförtroendet:)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Domaren är skitsamma, dom hatar oss nästan lika mycket så även där räknar jag kallt med en hel del beslut emot oss...
 
D

Deleted member 4412

Guest
Så jävla gött!!
Kallt o darrigt på Norra Stå men allt förlåtet efter segern:)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Hm, vart tog allt hat mot AIK vägen? Alla som stod i kö o fördömde våra blodstörtiga fans? Vi må gapa o skrika icke politiskt korrekta saker under matcherna, tycker illa domarna som ständigt dömer mot oss, Svff som alltid ger oss hårdaste straffen. Ord, visserligen starka sådana men en jävligt stor skillnad gentemot att de facto utföra våldsdåd under matcher. Att bokstavligen gå till handa och spöa vakter och slåss med polisen efter att ha åkt på en straff och utvisning (BAJEN som är sååååå mysiga) eller att kasta smällare på motståndare (IFK som inte är så snälla och oskyldiga) är mej veterligen så inåt helvete mycket värre.
Samtidigt så är det rent utsagt förjävligt att regler och lagar som gäller i övriga samhället INTE gäller på fotbollsmatcher tydligen..
Knappast så att jag som gnagare myser åt att andra klubbars supportrar skämmer ut sej, det drabbar ju den sport som jag älskar.
 
D

Deleted member 4412

Guest
Hatten av för domarn som de facto va grymt bra idag, knappt ett enda fel o det hör inte till vardags att hag slänger ur mej.
Dock snöpen förlust o frågan är om det inte är dags att bänka Carlgren??
 

Bateman

Omega
Tycker också det är dags att sätta Carlgren på bänken. Han ser darrig ut och har stundtals varit riktigt dålig. Han ska vara nummer ett, men det är dags att markera. Tror det skulle vara nyttigt för grabben att få en tankeställare. Lätt hänt för en ung spelare som haft medvind att man börjar se vardagen i klubblaget som en transportsträcka och börja tumma på extra jobbet.
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Hatten av för domarn som de facto va grymt bra idag, knappt ett enda fel o det hör inte till vardags att hag slänger ur mej.
Dock snöpen förlust o frågan är om det inte är dags att bänka Carlgren??

Tycker också det är dags att sätta Carlgren på bänken. Han ser darrig ut och har stundtals varit riktigt dålig. Han ska vara nummer ett, men det är dags att markera. Tror det skulle vara nyttigt för grabben att få en tankeställare. Lätt hänt för en ung spelare som haft medvind att man börjar se vardagen i klubblaget som en transportsträcka och börja tumma på extra jobbet.

Tycker Carlgren varit dålig ett tag nu. Bänken är solklar enligt mig.

Ja, till viss del men mycket är en försvarsfrågan enligt mig. Många av dom situationer där bollen går in bakom Carlgren föregås av ett antal försvarstabbar, omaskerade spelare etc. Nisse kan inte göra allt själv.
 
D

Deleted member 4412

Guest
Jo visst 17 har försvaret varit under all kritik men Carlgren gör ändå felbeslut när han ibland hamnar på mellanhand iom utrusningarr. Tro mej, jag gillar verkligen honom men tror Stama med sin rutin ska stå nån match nu o täppa till..
 

Isodor

Audemars
Carlgren var grym förra året. Han är bra på linjen men tyvärr har han hängt väldigt mycket tvätt än så länge.

Vet ej om förfallet kom efter Lee Baxter (mv-tränare) lämnade? Tror ändå han gav Carlgren rätt bra push med sin energi.

riktigt segt med 8 poäng på 6 omgångar. Det är faktiskt under ALL kritik, men det ändå som är bra är att alla är lika dåliga i allsvenskan för närvarande :D

Dock så är det samma ständiga undrar varför AIK aldrig kan ta sig i kragen på våren.
 

don.h

Cartier
Mer upprörande när man dricker kaffe..
image.jpeg
 
D

Deleted member 4412

Guest
Surt sa räven...
Hur 17 vänder vi på det här??
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Trist men vi får hoppas det kanske är precis vad Gnaget behöver. Efter 5 år kan det behövas en ny röst i omklädningsrummet för att spelarna ska kunna få den där rätta motivationen att prestera på topp.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Om styrelsen har sagt till Alm att det är guld som gäller annars är det kicken så tycker jag det är jävligt oproffsigt om de kickar honom nu. Allsvenskan har haft en väldigt konstig start det här året. Ska AIK betala dubbla löner då för att det är lite stormigt i början av säsongen? Sjuk respektlöst mot både Alm och till er supportrar som håller på gnaget.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Om styrelsen har sagt till Alm att det är guld som gäller annars är det kicken så tycker jag det är jävligt oproffsigt om de kickar honom nu. Allsvenskan har haft en väldigt konstig start det här året. Ska AIK betala dubbla löner då för att det är lite stormigt i början av säsongen? Sjuk respektlöst mot både Alm och till er supportrar som håller på gnaget.

Styrelsen borde sparka sig själva beaktat det uttalade målet att det bara är guld som gäller. Tycker att det visar på en något verklighetsfrämmande syn på saker och ting och får mig att undra om det går igen även inom andra områden inom verksamheten.
 

don.h

Cartier
jag köper faktiskt att man kickar honom. kanske t.o.m. att mna kickar honom mitt under säsongen. men det här med att ta hem gamla spelare och tränare som inte lyckades första gången eller dit dom gick. det är bara bakåtsträvande.. Blir ännu konstigare iom att man gav honom ett ultimatum men inte en chans att försöka
 
Topp