• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ana digi -klockor

MasterChief

Rolex
2-Faktor
C1C12738-358E-411A-8C6C-F6593A2E4E96.jpeg
 

Jonas74

Omega
certina ds multi-8.jpg

Nytt band på min Certina DS Multi-8 så nu rockas den på jobbet igen. Gillar den skarpt! Dom två funktioner som jag tycker sticker ut är dels datumvisning med vecka men sedan "tyst" alarm med vibration. Det senare hade jag knappt koll på när jag köpte den men har visat sig mycket användbart.

Sedan är tyvärr negativ display mer snyggt än läsbart. Hade det funnits en positiv variant hade jag nog försökt byta. Men får väl se om det seglar upp en Hamilton Khaki Pilot Flight Timer som är, såvitt jag vet, enda klockan som finns med veckovisning OCH positiv display :)
 

Aron72

Cartier
Ngn som kikat in Alpina alpiner x alive? Kanske den klockan man hade önskat från början funktionsmässigt. Klickade visst hem en så i augusti kan den jämföras med gamla alpiner x samt ev annan smartwatch.. ja man e korkad....
 
Topp