• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Apple 🍏 trĂ„den , för den som Ă€r fast i 🍎 trĂ€sket

Vilken bjĂ€sse..som jag misstĂ€nkte för stor för min handled tyvĂ€rr :( men förbannat cool klocka. Önskar det kommer en 46mm.
D2D155F9-B802-4E11-B2CB-24CC8BE4F12D.jpeg
82122F5C-8BD4-417F-8BA6-FFD007E58C37.jpeg
Har en som vĂ€ntar pĂ„ mig nĂ€r jag kommer hem. Den Ă€r pĂ„ tok för stor för mig ocksĂ„ men blir en jĂ€kligt bra trĂ€ningsklocka. Äntligen en klocka med en tydlig display.

TvÄ veckor med en Apple Watch 7 pÄ handleden sÄ Àr jag frÀlst. Trots storleken sÄ bestÀllde jag en Apple Watch Ultra idag :nailbiting: 17,5 cm handled, hoppas att detta kommer gÄ.

TvÄ veckor med en Apple Watch 7 pÄ handleden sÄ Àr jag frÀlst. Trots storleken sÄ bestÀllde jag en Apple Watch Ultra idag :nailbiting: 17,5 cm handled, hoppas att detta kommer gÄ.
Kan du leva med storleken sĂ„ Ă€r jag övertygad att du kommer bli nöjd. Brukar sjĂ€lv inte ha ont av klockor som Ă€r lite större. Men den bĂ€r betydligt större en min Garmin Fenix 6 Pro solar. Samtidigt sĂ„ blir ju storleken en fördelen sĂ„ fort du skall anvĂ€nda dig av skĂ€rmen. Har sjĂ€lv kommit fram till att fördelarna Ă€r större Ă€n nackdelarna. Dock sĂ„ verkar Telenor har problem med att fĂ„ E-sim:en att fungera med vissa Apple watch Ultra. Givetvis sĂ„ var mitt ex som inte fungerar i dagslĂ€get đŸ„Č

Apple har ju fullstÀndigt tappat det, en instegs-iPad frÄn 6595 kr. Apple TV 1995 kr. Synd att man Àr sÄ djupt in i ecosystemet, det kommer bli dyrt att fortsÀtta med Apple.

Apple har ju fullstÀndigt tappat det, en instegs-iPad frÄn 6595 kr. Apple TV 1995 kr. Synd att man Àr sÄ djupt in i ecosystemet, det kommer bli dyrt att fortsÀtta med Apple.
Va lĂ€nge sedan de tappade det angĂ„ende priser. Men jag betalar gladeligen det för att slippa android och allt elĂ€nde det bidrar med. Lyckligtvis Ă€r det en bra bit bort innan nĂ„got behöver uppgraderas för mig personligen. â˜ș

Jag köpte en Apple Watch SE (2) nÀr den kom för nÄgra veckor sedan, men det blev retur efter ett dygn.
Inte min grej helt enkelt

Priserna Àr vÀl ungefÀr samma i usa/dollar som tidigare?

Kronan Àr ju inte sÄ stark mot dollarn direkt:

95F77956-04BF-4E16-9329-60908D7CCC96.jpeg

Jag bytte frÄn iPad 8 till en Mini 6 och Àr riktigt nöjd. Grym formfaktor, snabb och jag Àlskar center stage :)
Bytte in min Ipad 8 pÄ Netonnet och fick 1650:- för den (tvÄ Är gammal), Apple skulle bara ge 1140:-

USB-C pÄ iPhone framöver dÄ EU sÀtter gemensam standard. Era tankar?
Tycker det Àr bra. Nu nÀr alla ipad har oxÄ. Enda jobbiga blir bytet. Man har massa lightning hemma

USB-C pÄ iPhone framöver dÄ EU sÀtter gemensam standard. Era tankar?
Bara hoppas att utvecklingen stÄr stilla nu dÄ.
LÀr ju tag ett tag för EU att besluta om nÀsta standard.

Är inne pĂ„ att köpa en Apple Watch till frugan i present men tycker kanske att de band som erbjuds frĂ„n apple Ă€r si-sĂ„dĂ€r.

Jag tÀnker att jag köper med gummi och sen kompletterar med lÀder. FrÄgan Àr dÄ var man hittar bra lösning vad det gÀller lÀder? Ska man köpa adapter sÄ man kan vÀlja vilket som man har lust med eller Àr det bÀttre att köpa med adapter direkt?

Är inne pĂ„ att köpa en Apple Watch till frugan i present men tycker kanske att de band som erbjuds frĂ„n apple Ă€r si-sĂ„dĂ€r.

Jag tÀnker att jag köper med gummi och sen kompletterar med lÀder. FrÄgan Àr dÄ var man hittar bra lösning vad det gÀller lÀder? Ska man köpa adapter sÄ man kan vÀlja vilket som man har lust med eller Àr det bÀttre att köpa med adapter direkt?

köp adapter sÄ att du fÄr vanliga standard bandstift och vÀlj ett favvo band sedan

Tillbaka
Topp