Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nej verkligen inteSÄg att jag fÄr 7300kr i inbyte för min 13pro ni som har 14pro Àr det vÀrt att byta?
Hojta till om du vill bli av med din iPhone!SÄg att jag fÄr 7300kr i inbyte för min 13pro ni som har 14pro Àr det vÀrt att byta?
lite beroende pÄ vilken modell du har och skick sÄ bör du kunna fÄ mer pÄ SwappieSÄg att jag fÄr 7300kr i inbyte för min 13pro ni som har 14pro Àr det vÀrt att byta?
13 PRO nyskicklite beroende pÄ vilken modell du har och skick sÄ bör du kunna fÄ mer pÄ Swappie
13 PRO nyskick
gÄ in pÄ Swappie och fyll i sÄ fÄr du en vÀrdering direkt.13 PRO nyskick
Ok det va ÀndÄ helt okMinst 8670kr pÄ Swappie dÄ.
Va bra utdelning dÀr runt 8k Àr ju vÀrt att sÀlja till domgÄ in pÄ Swappie och fyll i sÄ fÄr du en vÀrdering direkt.
Jag har sÄlt tvÄ telefoner till dem och det har gÄtt riktigt smidigt
Vad Àr omdömmet vs den vanliga modellen? Om du nu hade en sÄdan vill sÀga.
Hade en SE innan. Haft denna 4 dagar bara. BÀttre batteri för att vara apple watch. Min anvÀndning ca 30% /24 timmar. Mycket snabbare att starta appar. SkÀrmen Àr ljustark. Större skÀrm lÀttare att se. Trail loop bandet Àr tunt och mjukt, sitter jÀtte skönt. Bandet gör att klockan kÀnns Ànnu lÀttare och mindre.Vad Àr omdömmet vs den vanliga modellen? Om du nu hade en sÄdan vill sÀga.
har du tagit bort esim pÄ den gamla klockan?Köpte en ny Apple Watch för ett par veckor sedan (Ultra), uppdateringen frÄn min tidigare fungerade fint. DÀremot har jag problem med att aktivera e-sim:et (Telenor) i den nya. Det Àr kopplat till samma abonnemang som tidigare. Har försökt att göra en full reset pÄ klockan, ta bort och lÀgga till e-simet igen. Hos Telenor stÄr det som aktivt. Men klockan kopplar bara upp nÀr den Àr i nÀrheten av Telefonen eller wifi. Dvs. inte enskilt. Var i kontakt med Telenor, men utan större framgÄng.
Ăr det nĂ„gon hĂ€r i trĂ„den som upplevt samma problem och hur löste ni det?
Japp. Den Àr helt nollstÀlld till fabriksinstÀllningarna.har du tagit bort esim pÄ den gamla klockan?
https://support.apple.com/en-us/HT207578 prova detta ifall du inte provat
Oja haft det problemet med alla mina Apple Watchs jag haft. Blev dock lite bÀttre med min gamla AW Ultra men var fortfarande ett problem.NÄgon som haft problem med sin Apple watch och att det glappar i kontakten med armen pÄ grund av tatueringar. Dvs att sensorn pÄ undersidan inte gÄr igenom blÀcket?
vad jag vet sÄ funkar endast engelskt tangentbord.Har haft min första Apple Watch i nÄgra veckor nu. UpptÀckte att jag inte har nÄgot tangentbord till att skriva sms exempelvis. Lyckas bara lÀgga till engelskt tangentbord med hjÀlp av min telefon. Finns det nÄgot sÀtt att fÄ svenskt med ÄÀö?
Aha dÀr ser man.. dÄ verkar det inte vara deras högsta prio att lösa det tack för svar!Oja haft det problemet med alla mina Apple Watchs jag haft. Blev dock lite bÀttre med min gamla AW Ultra men var fortfarande ett problem.
TyvÀrr inte , var i kontakt med deras support redan vid AW5 tiden och fick svar att de var medvetna om det. Tre Är senare samma sak utan nÄgon innovativ lösningAha dÀr ser man.. dÄ verkar det inte vara deras högsta prio att lösa det tack för svar!
Hade samma problem för ett tag sedan med Telenor! Gjorde precis som du har gjort redan. Men jag hade provat sÄ mÄnga gÄnger sÄ jag hade fipplat till det med en massa nya abonnemang osv. SÄ efter att jag tog bort dem sÄ fungerade det. Glöm inte att det kan ta nÄgra minuter ifrÄn att du stÀnger av telefonen till att klockan hoppar in som "telefon".Japp. Den Àr helt nollstÀlld till fabriksinstÀllningarna.
Tack dÄ Àr det inte bara jagMen jag hade provat sÄ mÄnga gÄnger sÄ jag hade fipplat till det med en massa nya abonnemang osv. SÄ efter att jag tog bort dem sÄ fungerade det.
TyvÀrr inte , var i kontakt med deras support redan vid AW5 tiden och fick svar att de var medvetna om det. Tre Är senare samma sak utan nÄgon innovativ lösning
NÄgon som haft problem med sin Apple watch och att det glappar i kontakten med armen pÄ grund av tatueringar. Dvs att sensorn pÄ undersidan inte gÄr igenom blÀcket?
Finns en workaround.Oja haft det problemet med alla mina Apple Watchs jag haft. Blev dock lite bÀttre med min gamla AW Ultra men var fortfarande ett problem.
Ska kolla upp den videon. Tackar.
Jag hade lyckats skapa ett par stycken abonnemang och under abonnemang under de 4 veckor som det tog för Telenor att lösa det hela. De var jag tvungen att ta bort sÄ jag bara hade ett abonnemang. Jag var uppenbarligen lite vÀl ivrig efter att Telenors tekniker inte verkade att ta problemet pÄ allvar.Tack dÄ Àr det inte bara jag
Hur menar du med att "tog bort dem"?
För mig visar det
Mobile Plan: Personal
Not in Use: Telenor