• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Apple 🍏 trĂ„den , för den som Ă€r fast i 🍎 trĂ€sket


Apple chockar ju inte pĂ„ sina event i vart fall 😅
Bra sömnpiller, och ”CO2 neutralt” har jag nog aldrig hört sĂ„ mĂ„nga gĂ„nger pĂ„ sĂ„ kort tid 🙃
Men visst de gör ju en del bra grejer, o fast i deras ekosystem Ă€r man, sĂ„ fĂ„r vĂ€l bli en ny lur 😌
Ja detta mÄste vara en av de sÀmre eventen frÄn Apple tycker jag
 
Jag skulle nog vÀnta nÄgra dagar till 16 i sÄdana fall. Vanliga 15 brukar samma chip som 14 Pro(och PM) medans 16 har helt nytt.

Sen var det ocksÄ en ny dedikerad kameraknapp med swipegester för zoom osv som kan vara intressant. NÀr man ÀndÄ tÀnkt uppgradera tÀnker jag.
Japp tÀnkte vÀnta tills 16 gÄr att bestÀlla oavsett för att se vad prisskillnaden blir först, tack!
 
Japp tÀnkte vÀnta tills 16 gÄr att bestÀlla oavsett för att se vad prisskillnaden blir först, tack!
IMG_2224.jpeg


Lite frÄnpriser i alla fall.
 
Vilket mÀrke brukar ni vÀnda er till för klassiska lÀderband passande Apple Watch? Delugs Àr ett alternativ som jag kÀnner till, men utöver det? :)
 
Tillbaka
Topp