Svante7
Basic
Har starka funderingar på att sälja min Ap 15400, vart ska man lägga sig i pris, är C24 en rimlig sida att jämföra priser på??
färg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har starka funderingar på att sälja min Ap 15400, vart ska man lägga sig i pris, är C24 en rimlig sida att jämföra priser på??
200-220 för en svart i det skicket, kan det stämma? sen vet jag inte hur mycket den blå tavlan inbringar extra, men borde vara en bra del!Har även en svart tavla, då jag har bytt till blå.
Får jag fråga varför du ska sälja?Har även en svart tavla, då jag har bytt till blå.
Inget bra svar egentligen, knappt använt den senaste tiden. Använt andra klockor. Gillar den skarpt, men väldigt mycket pengar att bara ligga oanvänd. Kanske prova något annat.Får jag fråga varför du ska sälja?
Blir till att kolla upp lite storlekar i Stockholm till helgen, sedan så får vi ser vart det leder.Den är rätt bra ändå,
Ja just med AP är det väldigt viktigt att prova tycker jag.Blir till att kolla upp lite storlekar i Stockholm till helgen, sedan så får vi ser vart det leder.
41mm blir nog för stort, så det är 37 eller 39mm som gäller. Men som sagt viktigt att prova.Ja just med AP är det väldigt viktigt att prova tycker jag.
Inte många som är så grov som du tyvärr...Ja just med AP är det väldigt viktigt att prova tycker jag.
Håller med, var förbi Rolex i Bangkok, samma sak där. Endast DJ inne.Var förbi AD. Väntetiden är nu på +2 år , inte 9-16 månader som det var sagt från början. På en RO 37mm.
Lite otaggad blev jag. Jag som knappt orkar stå och köa för att äta lunch.
Kom hem från Paris, gick för skojs skull förbi Rolex, samt Rolex i på CDG. Helt tomt i butiken. Fanns typ 4 klockor.
Förstår att dom stryper till och skapar efterfrågan och kötider. Men det såg rätt larvigt ut.
15450 i stål listar 192k och 570k i guld.Hej på er alla AP-fantaster.
Jag är väldigt dåligt påläst på AP men är främst intresserad av Royal Oak och då 37mm eller 41mm.
Vad jag har förstått så heter 37mm 15450
Och 41mm 15400.
15500 då, är det en uppdaterad ersättare av 15400?
Och vad är listpriset på dessa i butik idag?
Har de precis som Rolex gjort en prisjustering till detta året?
Har svårt att hitta det, hittar endast andrahandspriser hos gråhandlare eller privatpersoner.
Tack på förhand.
Nymans har väl gjort en service plus polering innan den lades ut till försäljning. Alla klockor de säljer ska väl vara nyservade såvida de inte är väldigt nya.Finns det bara en bild? , står att den blivit polerad. Då skulle man vilja se hur bra det är gjort.
Nymans har väl gjort en service plus polering innan den lades ut till försäljning. Alla klockor de säljer ska väl vara nyservade såvida de inte är väldigt nya.
Polerad hos Nymans. Den kostade mera än på hemsidan oxå 249k
Jag är ingen expert men jag tyckte det var några småsaker som inte var helt hundra. Kommer att leta en 15450 då jag tyckte 37mm satt bättre på mig.andra bilden, kan vara ljuset och bilden men ser inte poleringen på länkbitarna i mitten lite ojämn ut?
Verkar tyvärr som att dom fortfarande inte kan polera AP vettigtPolerad hos Nymans. Den kostade mera än på hemsidan oxå 249k
Var förbi LW oxå och pratade lite AP o polering och han sa inga kommentarer när det kom till Nymans, AP och polering.Verkar tyvärr som att dom fortfarande inte kan polera AP vettigt
Skruvarna var typ jämns med eller strax under. Det hade tydligen blivit något fel med priset på hemsidan.Ser ut som att vissa skruvar sticker upp över Glasringen. Varför har dem höjt priset med 10000?
200-220 för en svart i det skicket, kan det stämma? sen vet jag inte hur mycket den blå tavlan inbringar extra, men borde vara en bra del!
Ja men det är från handlare, som kan ge garantier osv. Den blå boutique versionen tror jag dock blir svårt att köpa för det priset du skriver.Snarare 220-240 för en 15400 med svart tavla och 260-280 för blå. Iaf enligt chrono24...
När jag var hos Nymans idag så sa de att de fick in typ en blå per år. Så tilldelningen hos en AD är ju inte stor direkt.Ja men det är från handlare, som kan ge garantier osv. Den blå boutique versionen tror jag dock blir svårt att köpa för det priset du skriver.
Nymans får nog in 0 blå per år.När jag var hos Nymans idag så sa de att de fick in typ en blå per år. Så tilldelningen hos en AD är ju inte stor direkt.