När jag var hos Nymans idag så sa de att de fick in typ en blå per år. Så tilldelningen hos en AD är ju inte stor direkt.
såldes en blå 15450 på forumet nyss iaf till vettigt pris.
men 15450 oavsett färg är ganska sällsynt här på ks.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När jag var hos Nymans idag så sa de att de fick in typ en blå per år. Så tilldelningen hos en AD är ju inte stor direkt.
Ja men det är från handlare, som kan ge garantier osv. Den blå boutique versionen tror jag dock blir svårt att köpa för det priset du skriver.
Blå tavla på 15450 är inte Boutique Exclusive.Nymans får nog in 0 blå per år.
Ne men vi pratade väll om 15400?Blå tavla på 15450 är inte Boutique Exclusive.
Stämmer, läste fel. Mea culpa.Ne men vi pratade väll om 15400?
Nä, jag jag menade 15450.Ne men vi pratade väll om 15400?
Såg den men var osäker på storleken då. Hade inte provat någon AP tidigare men 37mm satt som en smäck på mina 16,5cm handleder. Såg en på blocket som Hedens guld hade för 227k ska kolla upp den till veckan.såldes en blå 15450 på forumet nyss iaf till vettigt pris.
såldes en blå 15450 på forumet nyss iaf till vettigt pris.
Nää, men synd att jag inte hann på den Var du nöjd med den annars?jag sålde för billigt
Nää, men synd att jag inte hann på den Var du nöjd med den annars?
Länken räcker väl till typ 17.5isch så har du grövre handleder behöver du extra bitarNågot speciellt man bör kolla upp vid ett eventuellt inköp utav en 15450?
Då är det lugnt, har bara lite drygt 16. Den jag testade på Nymans som var helt ny var på tok för lång.Länken räcker väl till typ 17.5isch så har du grövre handleder behöver du extra bitar
Tror @Royal Watches har en ny plastad till salu och en finns här på forumet också. Också sugenDå är det lugnt, har bara lite drygt 16. Den jag testade på Nymans som var helt ny var på tok för lång.
Hade dom en 37mm i lager på Nymans ?Då är det lugnt, har bara lite drygt 16. Den jag testade på Nymans som var helt ny var på tok för lång.
De hade en vit. Men den var bokad såklart, men jag fick prova den.Hade dom en 37mm i lager på Nymans ?
Hade missat den på forumet som lades ut idag. Den är fin den blåaTror @Royal Watches har en ny plastad till salu och en finns här på forumet också. Också sugen
Kan finnas i guld att testa annarsHade dom en 37mm i lager på Nymans ?
Beg? Har den inte slutat säljas ny? Dålig koll på apVa inne och provade 15400 på Nymans idag.
Begagnad-hyllan.Beg? Har den inte slutat säljas ny? Dålig koll på ap
https://www.nymansur.com/sortiment/...20st02po/audemars-piguet-royal-oak-selwindingBeg? Har den inte slutat säljas ny? Dålig koll på ap
MYCKET bra!14802, 1000st producerade