Snart kan man posta wristshots i denna tråd Förhoppningsvis redan under morgondagen.
grattis, får slänga upp en jädra massa bilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snart kan man posta wristshots i denna tråd Förhoppningsvis redan under morgondagen.
BlåGrattis vilken färg blev det?
Blir det en 15450?
vad blir det för kul ?Snart kan man posta wristshots i denna tråd Förhoppningsvis redan under morgondagen.
De bytte väl bara till ett solidare spänne, så vitt jag vet.Någon som har koll på royal oaks historia på länkar?
Som jag förstått det så övergick man i slutet av produktionseran för 15300 till nya länken. Vad är det egentligen som skiljer?
Blir det en 15450?
Det blir en 15450 om allt går som det ska i morgon.vad blir det för kul ?
Snabbt tillbaka i ap-tråden. Helt rätt
Claspen på 15300 har uppdaterats 2 ggr.De bytte väl bara till ett solidare spänne, så vitt jag vet.
Jag kände bara till sistnämndaClaspen på 15300 har uppdaterats 2 ggr.
Först ca 2007 då den blev lite kortare (ses lättast på utskurna AP är kortare och går inte hela vägen från gångjärn till gångjärn.
Sedan någon gång under 2012 (sista tillverkningsåret) där den fick en liknande 15400, utan utskuren logga.
Jag har en tidig 2005a. Men hade helt glömt bort att de hade uppdaterat den innan jag blev påminnd nu.Jag kände bara till sistnämnda
Då satt den runt armen då 15450 Riktigt nöjd med storleken. Men det känns som jag behöver skaffa en halvlänk, hamna precis mitt emellan nu efter att ha kortat den med en länk.
Får bli det när man lämnar storstanVa e det där för teaser? Mer bilder FFS!
Grattis!Då satt den runt armen då 15450 Riktigt nöjd med storleken. Men det känns som jag behöver skaffa en halvlänk, hamna precis mitt emellan nu efter att ha kortat den med en länk.
Detta är 15400? Känns som den har en ”annan” blå? Om det nu är rätt modell.
Jag har en tidig 2005a. Men hade helt glömt bort att de hade uppdaterat den innan jag blev påminnd nu.
Stämmer med 15400. Annan blå än vilken? Skiftar mycket beroende på ljuset.Detta är 15400? Känns som den har en ”annan” blå? Om det nu är rätt modell.
Kan du inte slänga upp en bild på claspen på din?
Du får fälla ut claspenSå här ser claspen ut på min 2012 H-serie.
Tror att han vill se den öppen?Så här ser claspen ut på min 2012 H-serie.
Mitt extract säger februari 2012 så bytet måste skett mellan då och maj antar jag.
Utplockad är inte samma som nyast..Mitt extract säger februari 2012 så bytet måste skett mellan då och maj antar jag.
Mitt extract säger februari 2012 så bytet måste skett mellan då och maj antar jag.
Utplockad är inte samma som nyast..
Your wish, my command.
Your wish, my command.