• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

Vad tycker du om kronan? Den är till skillnad mot andra klockor inte rund och har rätt vasa kanter, det ser ut som att den kan bli obekväm mot huden? Kanske inbillar mig bara...
Ja, kronan är ju kantig men vass upplever jag inte att den är. Har inte stört mig alls faktiskt. Man kan ju alltid ha den på höger hand i så fall :)

Någon som har erfarenhet av rekrangulära RO? 6005ST.0.0477ST.01. Tycker den är ruggigt elegant men verkar tyvärr bara vara Quartz..? Också inte helt enkel att få tag på verkar det som...

Capture.PNG

Någon som har erfarenhet av rekrangulära RO? 6005ST.0.0477ST.01. Tycker den är ruggigt elegant men verkar tyvärr bara vara Quartz..? Också inte helt enkel att få tag på verkar det som...

Capture.PNG
Med i några andra AP forum och tydligen väldigt rare och som jag förstått det, finns endast i quartz.. Är själv förälskad i den.

Tillbaka
Topp