Falken
Silver
Vad är det för höjd/tjocklek på den kontra en 14790?Det är ju min subjektiva åsikt, men tycker att den blir liten och knubbig. Enligt mig är de äldre 36-37, 14790 etc mycket bättre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för höjd/tjocklek på den kontra en 14790?Det är ju min subjektiva åsikt, men tycker att den blir liten och knubbig. Enligt mig är de äldre 36-37, 14790 etc mycket bättre
Vet inte i mm, men 14790 är ju som 15202 typ. Visuellt stor skillnad mot 15450 iallafallVad är det för höjd/tjocklek på den kontra en 14790?
Stämmer! Storleken är ok men proportionerna är lite off imo. Bättre på gamla 36mm eller 33mm om man vill ha ej ultratunn@aleks ni gjorde väl en unboxing och recension av 15450. Vad är dina tankar om den off-cam?Du brukar ju gilla mindre ur
Ej ha ultratunn? Är inte de gamla nättare än nya?Stämmer! Storleken är ok men proportionerna är lite off imo. Bättre på gamla 36mm eller 33mm om man vill ha ej ultratunn
...och 33an finns ju som ultratunn.Ej ha ultratunn? Är inte de gamla nättare än nya?
Ska stå ”om man vill ha en”Ej ha ultratunn? Är inte de gamla nättare än nya?
Ja, kronan är ju kantig men vass upplever jag inte att den är. Har inte stört mig alls faktiskt. Man kan ju alltid ha den på höger hand i så fallVad tycker du om kronan? Den är till skillnad mot andra klockor inte rund och har rätt vasa kanter, det ser ut som att den kan bli obekväm mot huden? Kanske inbillar mig bara...
AFAIK yes, men du kan ju plocka bort sekundvisaren väl?Finns det 36mm kvarts RO utan sekundvisare eller är det bara 33mm varianten som har det? 56023 är väl med sekundvisare.
AFAIK? Kanske är möjligt vet ej. Men i stål är det enbart 56023 som finns som kvarts & 36 då eller?AFAIK yes, men du kan ju plocka bort sekundvisaren väl?
As far as I know. Har ej sett någon annan referens i stål och kvarts vad jag kan minnasAFAIK? Kanske är möjligt vet ej. Men i stål är det enbart 56023 som finns som kvarts & 36 då eller?
Den blåa mycket snyggt15300 & 14790 (Luxurywatches). Tyckte 15300 satt bra på mig men länken känns väldigt bred. Kanske vanesak. Är det någon skillnad på 15202s länk när det kommer till bredd etc?![]()
![]()
Har svart varit BE?15400 boutique edition.
![]()
Kändes rätt sliten faktiskt... trist i verkligheten.Den blåa mycket snyggt
Svart?Har svart varit BE?
Ser mer svart ut än blå, tror det är det han syftar på.
Ah! Ja den är blå egentligenSer mer svart ut än blå, tror det är det han syftar på.
Okej, då var det bilden som spelade mig ett spratt!Ah! Ja den är blå egentligen![]()
Vad du önskar att den vore svartAh! Ja den är blå egentligen![]()
Tror du ad går med på ett sånt byte?Vad du önskar att den vore svart![]()
Tror du ad går med på ett sånt byte?
Göra den till en Sleeper, fenomenalt!om @The lord kunde byta från svart till blå måste väl du kunna göra det omvända![]()
Göra den bra menar duGöra den till en Sleeper, fenomenalt!
Nu förstår jag inte alls vad du menar, det skulle ju innebära att blå på något sätt är dålig?Göra den bra menar du![]()
Sorry, menMontauk Highway!
Vet att åsikter går i sär kring denna, men måste säga att jag gillar den.
![]()
Med i några andra AP forum och tydligen väldigt rare och som jag förstått det, finns endast i quartz.. Är själv förälskad i den.Någon som har erfarenhet av rekrangulära RO? 6005ST.0.0477ST.01. Tycker den är ruggigt elegant men verkar tyvärr bara vara Quartz..? Också inte helt enkel att få tag på verkar det som...
![]()