Sjukt snyggt!Nytt sen igår, 15300
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt snyggt!Nytt sen igår, 15300
Helg-beatern idag
Divern bärs större, märkbart större. Framförallt är divern mycket högre. Jag upplever inte alls min 15400 som speciellt stor, jag slår emot färre saker med den än med någon av mina tidigare 40mm rolexar.Hur stor storleksskillnad märker du på divern och 15400?
Mhm! Tack för svar!Divern bärs större, märkbart större. Framförallt är divern mycket högre. Jag upplever inte alls min 15400 som speciellt stor, jag slår emot färre saker med den än med någon av mina tidigare 40mm rolexar.
Helg-beatern idag
Diver är sjukt bra. Körde min andra Diver andra halvan den här veckanOm du känner för det får du gärna dra till med lite fler wrist shots, har börjat närma mig denna modell och funderar på köp men har aldrig haft den på armen själv.
Diver är sjukt bra. Körde min andra Diver andra halvan den här veckan
Förståeligt, inte helt lätt att se på lite avstånd. Min diver i stål är en 15710Är 15703 eller 15710 du har på gummi, har svårt att se skillnad på dem.
Mkt bra, knep du den som LW hade hemma?Nytt sen igår, 15300
Mkt bra, knep du den som LW hade hemma?
Fantastisk på alla sätt och viss, clean, sportig, stilig!Tröttnar aldrig på Jumbon
Har diskuterats här,Hoppas ni kan hjälpa mig med detta, åker eventuellt och hämtar en Royal Oak idag/imorgon som jag är riktigt sugen på. Får ta den för 40k vilket känns väldigt bra, men nu till nöten...
Den sägs vara 34mm i diamieter, och 6-7mm tjock med cal 2123, men jag lyckas inte hitta en modell med de urverket och den diametern! Kan ni hjälpa mig reda ut var det är för ref?
Bilder:
Enligt samtal ska den iaf "ticka och hålla tiden"
Hoppas verkligen detta inte är för bra för att vara sant och att jag kanske har en drömklocka till helgen som jag aldrig trodde jag skulle få möjlighet att äga
Mycket tacksam för all input jag kan få!
Yes, stämmer bra! Räknar med att "skruvarna" måste åtgärdas men att den verkar skarp men lite sliten/repor vilket är ok för mig.
Vilken serie är detta?Fan vad bra den är alltså
Hoppas ni kan hjälpa mig med detta, åker eventuellt och hämtar en Royal Oak idag/imorgon som jag är riktigt sugen på. Får ta den för 40k vilket känns väldigt bra, men nu till nöten...
Den sägs vara 34mm i diamieter, och 6-7mm tjock med cal 2123, men jag lyckas inte hitta en modell med de urverket och den diametern! Kan ni hjälpa mig reda ut var det är för ref?
Bilder:
Enligt samtal ska den iaf "ticka och hålla tiden"
Hoppas verkligen detta inte är för bra för att vara sant och att jag kanske har en drömklocka till helgen som jag aldrig trodde jag skulle få möjlighet att äga
Mycket tacksam för all input jag kan få!
Det är en 4100ST. Jag gillar den, svincool. Dock är ju felmonterade baklocket och felmonterade skruvarna ett tydligen tecken på att någon plockat isär klockan som inte borde varit där och pillat. En service på den där kan potentiellt kosta lika mycket som hela klockan.
Tycker den ser häftig ut så där sliten men jag frågar mig varför säljaren vill bli av med den om det nu är han som köpt den från pantbanken? Hög servicekostnad kanske?Tack! Känns aningen bättre när man iaf vet vad man ska söka på
Antar då att de bara mäter lite fel och att de är aningen större?
Köp ALDRIG en AP, särskilt inte en gammal, om det är för att den är billig.
Det är inte sällan det gömmer sig rätt dyra överraskningar i ett sånt köp. Så om ni skall köpa, se till att ha en krigskassa redo.
Tycker den ser häftig ut så där sliten men jag frågar mig varför säljaren vill bli av med den om det nu är han som köpt den från pantbanken? Hög servicekostnad kanske?