Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ge den till receptionisten
Tack! Tidigare bott där men är (dessvärre) bosatt i Sverige numeraHamburgare? Bodde där 1,5 år. Välkommen till forumet! Enklaste lösningen är att skippa gymmet.![]()
Då skulle den snygga receptionisten på mitt gym tro att jag flörtar med henne.
Antar du inte menar på permanent basis?![]()
Håller med, ser inte riktigt hur man skulle lyckas skada den, om man inte kör kettlebells dvs då det kanske inte är så smart att ha på sig klockan.![]()
Hur tränar ni? Har nog kört tung styrketräning i 10år och har alltid klocka på som endast tas av när jag använder dragremmar. Slår i mina klockor mer under vardagarna än jag någonsin gjort på gymmet. Och då har jag även vintage/plexi med mig. Sen ser det kanske roligt ut med en Datejust men just dykare som är byggda för att tåla lite. Kan man ta den till månen kan man träna med den.
Tränar alltid utan klocka om det inte är direkt efter jobbet då får den sitta på.
Jag vet inte vad för typ av gymträning ni ägnar er åt (jag själv tränar mest med fria vikter) men borde inte risken att klockan får sig en 'ding' vara ganska stor? Känns uteslutet för min del att ha den på under passet, tror jag.
Bor inte i någon överkriminell förort men det känns som att det finns gott om ljusskygga element på de flesta gymmen nu förtiden, från kedjor som 24/7 till SATS och dylikt. Själva riskmomentet som jag ser det är om någon ser att man placerar en dyrbar klocka i skåpet. Konstigare saker än att lås osv. har har knipsats har ju hänt.
Ett alternativ kanske är att redan på en plats där man är ostörd, placera klockan i sin väska?