Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det smartaste är ju att välja en klocka som tål att användas istället för en safety queen.Ajdå så hårt. Då gäller det att bara ha med en klocka på resan...
Inte alla som har en fäbless för onödigt sportiga ur.Det smartaste är ju att välja en klocka som tål att användas istället för en safety queen.
Har ju inte så mycket med ”sportig” att göra tycker jag. Om man har på sig en klocka som man är rädd att repa under en aktivitet man planerar att utföra så har man ju fel klocka på sig. Gymmet är ju knappast en plats där det krävs en G-Shock.Inte alla som har en fäbless för onödigt sportiga ur.
Guldklockan på läderband? Man är kanske på reande fot eller på jobbet. Grundfrågan är befogad.Har ju inte så mycket med ”sportig” att göra tycker jag. Om man har på sig en klocka som man är rädd att repa under en aktivitet man planerar att utföra så har man ju fel klocka på sig. Gymmet är ju knappast en plats där det krävs en G-Shock.
Är man på semester och får för sig att gymma så kan man ju sätta klockan på frugan eller dylikt medan man är på gymmet. Eller så tar man helt enkelt på sig en klocka som fixar de aktiviteter man planerar att utföra.
Klart frågan är befogad men svaret är lika enkelt som frågan är befogad; lämna inte klockan obevakad.Guldklockan på läderband? Man är kanske på reande fot eller på jobbet. Grundfrågan är befogad.
Inte repor, patinaDe få gånger jag springer på gym har jag alltid klockan på mig. Har uppstått lite repor men ja ja.
Jag slutade ha på mig klocka på träningsdagar.. blev jävligt tråkigt.För oss som arbetar och av olika skäl inte har möjlighet att åka hem och lämna klockan innan gymdags är det väl fullkomligt relevant frågeställning. Och som jag skriver så inser jag också att det inte är bra något av det men just därför var jag nyfiken på hur andra resonerar. Visst kan jag lämna klockan hemma. Eller ha den på mig. Men hur fräscht är det att sporta med tex läderarmband? Inte så fräscht om du frågar mig. Kanske den där magväskan som "The Rock" hade kunde vara något.. man kan ju ha lite sedlar och mynt med sig också...
Det handlar ju oxå om vart man befinner sig... Visst, stöder händer överallt men i min lilla by på det lokala gymmet är det nog lugnare än i storstan. Jag hade ändå föredragit bilen av dessa två alternativ. Annars, hemma eller i väska bredvid när men tränar.
Ingen bra lösning. Träna hellre med klockaJag slutade ha på mig klocka på träningsdagar.. blev jävligt tråkigt.
Slutade med att jag slutade träna. - det är också en lösning![]()
Tveksamt. Bättre att försöka älska sig själv trots några extra kilon, med en snygg klocka på armenIngen bra lösning. Träna hellre med klocka![]()
Äh, ursäkterTveksamt. Bättre att försöka älska sig själv trots några extra kilon, med en snygg klocka på armen![]()
Ähh, living on the edgeÄh, ursäkterTänk på hälsan!
Bättre vältränad med klocka än otränad med klockaTveksamt. Bättre att försöka älska sig själv trots några extra kilon, med en snygg klocka på armen![]()