@Cuban8
Som herr Woland säger så är dina lurar fortfarande i toppklass!
Så bara på med ett par nya kuddar och kör på med dem och lägg eventuella pengar på kringutrustningen istället
Din music Fidelity har jag dålig koll på, men den är säkerligen inget fel på. Jag är dock svag för rör... Har själv börjat snegla på en Xduoo TA-66 som ser riktigt schysst ut för pengarna (strax under 3000 från Amazon).
Jag hade således i ditt fall börjat med att införskaffa en schysst dac och en vettig streamer.
Vill du komma undan billigt så kan du ju utan problem köra en Wiim Mini (om dacen du skaffar har optisk ingång) och exempelvis en Topping E30 II (dessa två får du för max 2500kr inklusive en optisk kabel). Räkna även med att lägga nånstans runt 150kr per månad på en streaming tjänst så som Qobuz eller Tidal.
Kör just nu i min huvudsakliga "hörlurs-setup" Wiim ultra och Topping DX3 Pro Plus.
Tycker du det blir kul att lyssna igen kan du ju sedan börja byta ut saker allt eftersom. Men dina lurar räcker långt!
Nu är jag verkligen ingen expert, tvärtom

Finns en trevlig grupp på FB som heter kort och gott "Hifi & hörlurar" där du garanterat kan få ännu mer (och bättre) tips.