hollow123
Silver
True dat! Vet ju vad en träff med henne hade inneburit. Först en massa klagomål på mitt dekadenta leverna, sen ett stormigt ligg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
True dat! Vet ju vad en träff med henne hade inneburit. Först en massa klagomål på mitt dekadenta leverna, sen ett stormigt ligg.
Själv står man här i Ängelholm. Alla har övergivit en, dagens ragg skulle träffa sina kompisar (fan ta dig) och resten har gått hem. Återkommer imorgon bitti käre bakfylletråd♡
Garanterar ligg i mitt casa
Dela broderligt pojkar. Mi casa es su casa!
Sitter med sprucket ögonbryn på akuten efter oprovocerat våld på stan. Hade hoppats på en vanlig, go bakfylla med fet pizza och allt. Men men.
Sant men, inte nuPics or it didn't happen...
Garanterar ligg i mitt casa
Sitter med sprucket ögonbryn på akuten efter oprovocerat våld på stan. Hade hoppats på en vanlig, go bakfylla med fet pizza och allt. Men men.
Skönt att ni tar hand om varandra
Det ska bli spännande och se hur många som postar i denna tråd idag efter gårdagens sjöslag
i rolex-tråden.
/j
Då var man här igen. Det är farligt att känna bartenders. Men man ser cool ut när man tar hela bordets nota för en helkväll (som landade på hela 600 efter rabatt).
Men nu ligger jag här. ingen mat hemma och mår som jag förtjänar
Jag märkte precis att jag har ont i höger fotled. Och jag har ett vagt minne av att jag blev rekryterad till ett zombie survival team.Jag gillar din kommentar av solidariska själ. För det låter inte alls kul..
Aldrig fel att känna bartenders eller entrévärden och garderobstjejen för den delen!Då var man här igen. Det är farligt att känna bartenders. Men man ser cool ut när man tar hela bordets nota för en helkväll (som landade på hela 600 efter rabatt).
Men nu ligger jag här. ingen mat hemma och mår som jag förtjänar
Helt orörd tyvärr, smällen kom från ingenstans och sen sprang de.Trist. Hur ser den andra snubben ut?
Helt orörd tyvärr, smällen kom från ingenstans och sen sprang de.
Fy farao krya på dig! Jag och Marcus uggla med vänner var med om något liknande för ett tag sedan. Slutade med att vår polare blev liggandes ned samtidigt som flera personer sparkade honom i ansiktet... Svin!Sitter med sprucket ögonbryn på akuten efter oprovocerat våld på stan. Hade hoppats på en vanlig, go bakfylla med fet pizza och allt. Men men.
Fy farao krya på dig! Jag och Marcus uggla med vänner var med om något liknande för ett tag sedan. Slutade med att vår polare blev liggandes ned samtidigt som flera personer sparkade honom i ansiktet... Svin!