• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bakfylletråden

Admiral-ackbar.jpg
True dat! Vet ju vad en träff med henne hade inneburit. Först en massa klagomål på mitt dekadenta leverna, sen ett stormigt ligg.

Själv står man här i Ängelholm. Alla har övergivit en, dagens ragg skulle träffa sina kompisar (fan ta dig) och resten har gått hem. Återkommer imorgon bitti käre bakfylletråd♡

Sitter med sprucket ögonbryn på akuten efter oprovocerat våld på stan. Hade hoppats på en vanlig, go bakfylla med fet pizza och allt. Men men.

Då var man här igen. Det är farligt att känna bartenders. Men man ser cool ut när man tar hela bordets nota för en helkväll (som landade på hela 600 efter rabatt).
Men nu ligger jag här. ingen mat hemma och mår som jag förtjänar

Igår fälldes kommentarer om att Jesus måste ha varit hembrännare. Till detta skapades ett ny "specialare" i fyllan och villan. Nästa helg bör ni testa en "Linus Special: 7 starköl och en shot"; det är ett vinnande koncept.

Framförallt roligt att träffa lite blandat folk för sista gången innan lång flytt. Med det i tankarna blir denna dagen lite mer uthärdlig!

Då var man här igen. Det är farligt att känna bartenders. Men man ser cool ut när man tar hela bordets nota för en helkväll (som landade på hela 600 efter rabatt).

Jag gillar din kommentar av solidariska själ. För det låter inte alls kul..

• Like
Reactions: cab
Jag gillar din kommentar av solidariska själ. För det låter inte alls kul..
Jag märkte precis att jag har ont i höger fotled. Och jag har ett vagt minne av att jag blev rekryterad till ett zombie survival team.

Nu blire en favorit i repris. Krypa ner till ICAn runt hörnet och köpa cola med solbrillor på sig. Så alla vet vad som gälller.

Aldrig fel att känna bartenders :D eller entrévärden och garderobstjejen för den delen!

Ugh vill inte måsåhär...
Om två timmar ballongflygning, smart det var att korka upp flaska på flaska igår
Men helt riktigt en hawaii samt cola lindrade lite här med!......:banghead::blackeye::bag::hungover:

Jag mår fortfarande pyton efter en riktig raketfylla i lördags. Min cykel var med ut också, lämnade den i stan och körde en efterfest. Mindes inte att jag cyklade den hem sen, letade halva dagen efter cykeln igår. Jag hade visst ställt den hos grannen. :banghead:

Tillbaka
Topp