• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bakfylletråden

Tänkte komma in och lägga en beklaglig på mitt liv, men insett att jag redan gjort det (tydligen). Snart börjar Flashbacksen dyka upp som ett klamydiabesked på posten

Jag mådde jättebra igår. tills jag tog en sista öl innan jag gick och la mig (för det är ju så jävla smart). Vaknade upp vid sex och kunde inte röra mig. Nu har jag lyckats krypa ut i köket och hämta vatten.

Och den där damen igår, Satan va söt hon var! Men fan, hon var 18. tror jag. eller kanske nyssfyllda 19... Hon hade precis gått ur gymnasiet i alla fall. Känner mig som en bakfull Farbror Bosse...
You know the rule boy, pic or it didn't happen.

Kan man förtidsanmäla sig? Sitter i taxi från tylösand till Ängelholm nu... tur att man har sovmorgon till 09.00 imorgon... tur att man har 20 chokladbollar väntandes så får man lite bakismat... älskar mitt liv

Kan man förtidsanmäla sig? Sitter i taxi från tylösand till Ängelholm nu... tur att man har sovmorgon till 09.00 imorgon... tur att man har 20 chokladbollar väntandes så får man lite bakismat... älskar mitt liv
Jag var övertygad om att jag skulle behöva anmäla mig här i tråden idag. Men jag drack en hel del resorb och hittade lite godis hemma så nu mår jag som en prins (förutom att jag håller på att pissa på mig).

Life is good... :)

Jag var övertygad om att jag skulle behöva anmäla mig här i tråden idag. Men jag drack en hel del resorb och hittade lite godis hemma så nu mår jag som en prins (förutom att jag håller på att pissa på mig).

Life is good... :)

Väntar på att en tjock korv ska grillas åt mig nu.... värmer upp inför Malmö i september!

Det var en jävla tur att jag hade på mig en dykare igår. Helvete vilken blöt kväll det blev... en öl på söder slutade med djupa samtal i gamla stan. Och ett antal öl för mycket.

Själv spände jag på mig min explorer och drog ut på äventyr i norra Holland. Utforskade ölkultur, lokala pubar och en stadsfestival. Skönt att semestern inte är slut än.

Återställer ordningen efter andra veckan på jobbet. Hörs imorgon!

pu4y4edu.jpg

Tillbaka
Topp