Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
You know the rule boy, pic or it didn't happen.Jag mådde jättebra igår. tills jag tog en sista öl innan jag gick och la mig (för det är ju så jävla smart). Vaknade upp vid sex och kunde inte röra mig. Nu har jag lyckats krypa ut i köket och hämta vatten.
Och den där damen igår, Satan va söt hon var! Men fan, hon var 18. tror jag. eller kanske nyssfyllda 19... Hon hade precis gått ur gymnasiet i alla fall. Känner mig som en bakfull Farbror Bosse...
Jag var övertygad om att jag skulle behöva anmäla mig här i tråden idag. Men jag drack en hel del resorb och hittade lite godis hemma så nu mår jag som en prins (förutom att jag håller på att pissa på mig).Kan man förtidsanmäla sig? Sitter i taxi från tylösand till Ängelholm nu... tur att man har sovmorgon till 09.00 imorgon... tur att man har 20 chokladbollar väntandes så får man lite bakismat... älskar mitt liv
Jag var övertygad om att jag skulle behöva anmäla mig här i tråden idag. Men jag drack en hel del resorb och hittade lite godis hemma så nu mår jag som en prins (förutom att jag håller på att pissa på mig).
Life is good...
Väntar på att en tjock korv ska grillas åt mig nu.... värmer upp inför Malmö i september!
"Leverträning"
Det var en jävla tur att jag hade på mig en dykare igår. Helvete vilken blöt kväll det blev... en öl på söder slutade med djupa samtal i gamla stan. Och ett antal öl för mycket.
En jävla djupdykning i ölen var det i varje fall. Ingen dykning i vattenBlev det någon djupdykning då?
Ingen idé att jag förklarar mig. Det är standard med bakislivet nu..
Jesu amalia min vän. Efter spanien kommer du vara helt förstörd...
Jag är helt förstörd. Det jobbiga är bara att på kvällarna är man ju pigg... när man ständigt blir serverad så man alltid har två GTs och en shot så förtjänar man att må som jag gör idag.
Oooh om någon ändå kunde servera mig GT konstant! Nu vet jag iaf vad ja ska dricka på 25-årskröket imon
Har inte varit bakis sen hösten 93
Livin la vida loca?Jag är helt förstörd. Det jobbiga är bara att på kvällarna är man ju pigg... när man ständigt blir serverad så man alltid har två GTs och en shot så förtjänar man att må som jag gör idag.
Livin la vida loca?
Som när jag hälsade på syrrans bar. Vaknade upp i fel säng, men kräks på min jacka och en penna från estniska MP.
Inte pigg idag! Älskar att träffa fd sambons nye på krogen... Ärkeröv är han, dock värmer det när hon smsar o beklagar sig över honom samma natt. Bitch please mitt skepp har seglat
Det hoppas jag. För hon är en ärkebitch broder min...
Indeed! Nu vill den lille rackarn ses idag för fika kvinnor... Pfft
Indeed! Nu vill den lille rackarn ses idag för fika kvinnor... Pfft