• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bakfylletråden

För i helvetet...
När ska jag lära mig att det är en dålig idé att dricka sprit fram tills fyra på morgonen. Inte alls kul att åka tåg tvärs genom landet idag.

image.jpg

Vill typ dö! För hård kväll igår med alldeles för mycket jäger redbull (tack Marcus uggla ):confused:
Nu mat från barnmenyn sen kanske jag blir halvt levande igen...

Mr. Selfie och jag anmäler oss! Sitter nu och tar återställaren som faktiskt gör underverk. Fest till 07.00 imorse så den är man väl värd ... hade lagt upp en bild om inte internet är alldeles för segt..

Man blir så stolt över sig själv när man vaknar med ett ryck efter ett par timmars sömn och är lika full som när man gick och la sig. Det här kommer bli en bra dag...

Ditt inlägg förgyller min morgon lite extra, eftersom jag sitter med en kopp svart kaffe efter 8h sömn och inte en droppe spånken igår... :D

Kan rekommendera 2 snabba Magners som återställare, eller snarare fortsättning... ;)

Hela den här dagen har varit ett helvete. Fem öl, det skulle vara allt under gårdagens bravader, så blev det uppenbarligen inte.

Kebab - McDonalds - Subway. Ingenting hjälpte och som pricken över i:et så var det premiär med ishockeyn idag. USCH

• Like
Reactions: M.U
Note-to-self: Gå inte 6km hem och stanna på varje 7-eleven och köp korv. Ta en taxi istället.
My feet are killing me...

Fick den där genialiska tanken att det kunde vara mysigt att gå hem istället för att ta taxi, då det forfarande är sommar.
Duggregn och 14° är inte sommarnatt. Punkt.

Tillbaka
Topp