• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bakfylletråden

Tydligen ser mina vänner mig som sexmissbrukare... Kan bli en intressant kväll :shifty:
Är man singel och tycker om att festa och ligga så är man sexmissbrukare i sina vänners ögon. De är bara avundsjuka på singel killen med grymma dinkor som får ligga. Låt de gå som sinnesslöa drönnare genom livet med sexlösa äktenskap. Du, jag, vi... Kommer inte låta några taskiga kommentarer få oss övermäniskor att sälla oss till deras själlösa brigader av svenssons som minsann allt vet allt om hur man lever ett lyckat liv. Keep it real.

On topic... Hur fan är det möjligt att jag fortfarande är bakfull.

Är man singel och tycker om att festa och ligga så är man sexmissbrukare i sina vänners ögon. De är bara avundsjuka på singel killen med grymma dinkor som får ligga. Låt de gå som sinnesslöa drönnare genom livet med sexlösa äktenskap. Du, jag, vi... Kommer inte låta några taskiga kommentarer få oss övermäniskor att sälla oss till deras själlösa brigader av svenssons som minsann allt vet allt om hur man lever ett lyckat liv. Keep it real.

On topic... Hur fan är det möjligt att jag fortfarande är bakfull.

kan man få för mycket av det goda? :)

True dat mina vänner. Trots antalets sura sms jag får från mitt ex är jag singeln nu. Med all respekt för dem som är känsliga. Jag rockar på som vanligt och hoppas att hon(exet) blir sur och kör järnet med babesen. Pma om ni vill ha icke forum vänliga bilder inatt

True dat mina vänner. Trots antalets sura sms jag får från mitt ex är jag singeln nu. Med all respekt för dem som är känsliga. Jag rockar på som vanligt och hoppas att hon(exet) blir sur och kör järnet med babesen. Pma om ni vill ha icke forum vänliga bilder inatt

Nu har jag öppnat en Corona i väntan på whisky som är på kylning.... let the craziness begin!

Jag har låtit demon släppa loss. Nu får kvällen avgöra vad det blir

Det är nya tider och livet går mkt fortare...om man inte har det bäst varför sitta stilla då? :) .... En dag kommer tiden ikapp och vi blir gamla, varför jag undrar vad man kommer att minnas mer "caziness eller en klocka som fick service för att den gick +11sec fel". :)

Nu
Det är nya tider och livet går mkt fortare...om man inte har det bäst varför sitta stilla då? :) .... En dag kommer tiden ikapp och vi blir gamla, varför jag undrar vad man kommer att minnas mer "caziness eller en klocka som fick service för att den gick +11sec fel". :)
Vi som redan är gamla säger +1. Passa på, unga vänner, passa på. Nästa gång ni blinkar till är ni 45 och undrar vad fan som hände. :) Se åtminstone till att ha tillräckligt med minnen i boken då. "Wooosh. What was that? That was your youth. Shit, that was quick. Can I have another? No, sorry, that was it."

Nu
Vi som redan är gamla säger +1. Passa på, unga vänner, passa på. Nästa gång ni blinkar till är ni 45 och undrar vad fan som hände. :) Se åtminstone till att ha tillräckligt med minnen i boken då. "Wooosh. What was that? That was your youth. Shit, that was quick. Can I have another? No, sorry, that was it."
...nu vågar jag inte blinka mer...........förra gången jag blinkade var jag 25 och nu är jag 35...

om jag förstår dig rätt så rekommenderar du oss att ha 2 brudar under varje arm istället för 2 klockor på varje arm? :)

...nu vågar jag inte blinka mer...........förra gången jag blinkade var jag 25 och nu är jag 35...

om jag förstår dig rätt så rekommenderar du oss att ha 2 brudar under varje arm istället för 2 klockor på varje arm? :)

O nej, klockorna utesluter ju inte alls brudarna, tvärtom.Vilken ung blondin faller inte för en man med två rollar på armen? Snarare kan det ena vara en hjälp till att skaffa det andra...:) Har möjligen tagit ett glas för mycket och ville bara dela med mig av ålderdomens vishet :D

O nej, klockorna utesluter ju inte alls brudarna, tvärtom.Vilken ung blondin faller inte för en man med två rollar på armen? Snarare kan det ena vara en hjälp till att skaffa det andra...:) Har möjligen tagit ett glas för mycket och ville bara dela med mig av ålderdomens vishet :D

Och jag har börjat på mitt glas, Skål, och blottar min ungdomen dumhet. Men tar till mig all din vishet.

Och jag har börjat på mitt glas, Skål, och blottar min ungdomen dumhet. Men tar till mig all din vishet.

Skål, unge man! Din ungdoms "dumhet" ger dig säkert en klart roligare kväll än min vishet kan fixa åt mig.:D Men vad fan, det är ju Fast and furious på TV3, har jag ju bara sett tre gånger förut. Det funkar.

Jahapp. Då var man här igen. Vardagsrummet luktar öl, jag har fått ligga, och jag höll på att hamna i slagsmål på Garbos. Check!
Nu ska jag bara bli nykter också

Jag har egentligen bara tre frågor.

1. Hur tog jag mig hem igår? (Kungsbacka-gbg)
2. Hur kommer det sig att jag har mer pengar på fickan nu än när jag gick ut?
3. Hur kan jag ha sån jävla huvudvärk? Det var ju bara öl igår.... :(

Jag har egentligen bara tre frågor.

1. Hur tog jag mig hem igår? (Kungsbacka-gbg)
2. Hur kommer det sig att jag har mer pengar på fickan nu än när jag gick ut?
3. Hur kan jag ha sån jävla huvudvärk? Det var ju bara öl igår.... :(

2. Du sålde klockan
1. Du använde pengarna för att komma hem
3. Känner samma sak, fast jag drack bara vodka.. :(

Det börjar ordna sig.

b3b4ae9595478ae20f3ab391b3964318.jpg

När jag kom hem inatt hade jag tydligen "köpt" pulp fiction och top gun som jag började kolla på.... man gör lite udda saker på fyllan...

Jag hade varit mer skräckslagen av den tanken..:nailbiting:

Haha ja ibland är man bra oförsiktig. Hade hämtat ut en klocka från Jarl Sandin och drog direkt till kröket, synd att låta en skönhet ligga hemma och vila i en polares lägenhet när vi ska ut!
Bästa var ju iof när han vaknade upp bredvid sin flickvän och inte har klockan på handleden och får panik. Tills han flickvän förklarar att hon tagit av honom den för att det var obekvämt för henne när de låg och kramades... :hilarious:

Haha ja ibland är man bra oförsiktig. Hade hämtat ut en klocka från Jarl Sandin och drog direkt till kröket, synd att låta en skönhet ligga hemma och vila i en polares lägenhet när vi ska ut!
Bästa var ju iof när han vaknade upp bredvid sin flickvän och inte har klockan på handleden och får panik. Tills han flickvän förklarar att hon tagit av honom den för att det var obekvämt för henne när de låg och kramades... :hilarious:
Och sen släppte hon den från en halvmeter rakt ner i sitt smyckesskrin?

Och sen släppte hon den från en halvmeter rakt ner i sitt smyckesskrin?

Mycket nya dings sedan jag fick tillbaka den... haha nej då
Men tunga tapp stod min fd. sambo för. Hängde av mig klockan på en handdukskrok i badrummet när jag duschade, när mitt ex kommer in o tvättar händerna och ska torka av sig. Då hör jag ett rejält duns mot kaklet och frågar vad det var. Får ett extremt tyst "ingenting..." drar bort draperiet och ser hur hon står och inspekterar klockan nervöst. Men den badboyen klarar fan allt. Kastade ju även seamastern från en balkong 3 meter upp i luften, ner på en gräsmatta.

Den paniken.. Därför man alltid ska ta av sig den! Jag lyckas alltid ta av mig klockan även om jag inte lyckas få av mig kläderna.
Klart man måste sova med den första natten tilsammans, lite tråkigt att det inte var du som fick göra det bara. :hilarious:

ååååh den här huvudvärken.
Vet ej vad jag gjorde igår, måste ha rökt många cigg igår i alla fall, har ett sådant extremt nikotinsug just nu.
Jag har tydligen även ringt tjejen som dissade en för några dagar sedan, 10 gånger visar det sig.

Som om inte det vore nog måste jag vara på campus hela dagen idag för att slutföra en gruppuppgift...

Edit; men det viktigaste, klockan sitter kvar på armen utan några ärr.

Vet ej vad jag gjorde igår, måste ha rökt många cigg igår i alla fall, har ett sådant extremt nikotinsug just nu.
Jag har tydligen även ringt tjejen som dissade en för några dagar sedan, 10 gånger visar det sig.

Som om inte det vore nog måste jag vara på campus hela dagen idag för att slutföra en gruppuppgift...

Jag känner mig helt sinnessjukt glad över att jag jobbar denna helgen. Just nu iaf ;)
Men sedan när man får alla roliga fyllesms så hatar man livet...

Mmm.. Den bakfyllan känns igen. Grattis!

Jag känner mig helt sinnessjukt glad över att jag jobbar denna helgen. Just nu iaf ;)
Jag smsar dig senare sötnos ;)

Det är alltid kul när man dricker, men när man sedan inser att nästan hela nästkommande dag är förstörd är det inte helt plötsligt lika kul...

Ändå kommer man dricka nästa helg, kanske idag till och med...

Tillbaka
Topp