• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bakfylletråden

Fyyyyy satan!
Åka tåg bakfull är som vanligt jättekul. Efter en sober mini gtg igår eftermiddag med Maro och yonsson hamnade jag hemma hos en söt tjej som ville dricka vin. Varför får jag för mig att göra sånt när jag ska resa dagen efter? Givetvis lyckades jag spilla ner min skjorta, men den blev handtvättad på plats av flickan och är fläckfri idag. Lite win i alla fall.

Själv drack jag en (1) alkoholfri öl i går. I dag är jag ganska nöjd med det.
Ha en trevlig (bakfylleångest-)dag. :D

Luft har aldrig känts så bra i mina lungor som idag. Fast jag vet inte om det är mängden snö eller dålig balans som gjorde att det var svårt att gå..

Jag vaknade nyss med en macka i sängen. Jag har precis konstaterat att jag glömt jackan på krogen och vrickat foten. Detta år startade ju intressant. Hur fan kom jag hem inatt?
Så vi startar med resorb och väntar på att pizzerian ska öppna
20150101_105932.jpg

Rysk roulette över det hela. Ibland blir jag bakis på två öl, och dagar som denna mår jag prima fastän det blev en hel del giftig dryck igår. Med det sagt så ägnar jag en tanke åt er som inte är lika lyckligt lottade.

Jag mår bättre än vad jag trodde, mycket tack vare en allt för full flickvän som behövde lite assistans... Nu måste man ta sig traditionellt ner till pizzerian.

Tillbaka
Topp