StrawberryFields
Sir Notalot
Fylla och kvinnor...Vad jobbar vi på?! Fyllan? Absolut. 8or rom o cola, inga problem!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fylla och kvinnor...Vad jobbar vi på?! Fyllan? Absolut. 8or rom o cola, inga problem!
Tre snabba shots innan man ska hämta jackan så man inte fryser när man kommer ut är viktigt!Visst är det en jävligt bra idé att åka och spela innebandy nu..... är fan dum i huvet..... Igår var man inte smart Heller när man börja beställa shots också... fuck you StrawberryFields
Antagligen inte den dummaste idén vi hade igår...Visst är det en jävligt bra idé att åka och spela innebandy nu..... är fan dum i huvet..... Igår var man inte smart Heller när man börja beställa shots också... fuck you StrawberryFields
Bättre än att festa med släktingar, alla har druckit så ingen vill skjutsa in mig till Västerås city. Sitter här och lyssnar på släkten bråka om reglerna för ett sällskapsspel, samma jäkla historia varje år..
Gör oss stolta nu StrawberryFields, Marcus uggla, hollow123 (du kmr få napp oavsett vad din tjejkompis har sagt, hunkjävel).
Är du kvar?Det blir återställare här med. Vem vill ta en Spontanbira på söder?
Fan hårdare än så kan du!Va fan kom precis hem. Jag kan iof ta mig ut igen.
HahahaFan hårdare än så kan du!
Äääsch kör bara!! #yoloVi borde införa alkolås på KS. På väg att skriva så mycket dumt och drygt skit. Det var allt för ikväll
Blir fan en skuggban då Jag vet inte hur jag blev så härÄääsch kör bara!! #yolo
Vi borde införa alkolås på KS. På väg att skriva så mycket dumt och drygt skit. Det var allt för ikväll
Ni göteborgare är starkare azzzStandardhelg för mig ju
Var fan befinner du dig?Ni göteborgare är starkare azzz
Blev lite vad som, men Stures primärtVar fan befinner du dig?
Jepp. Däremot är dessa upplevelser vanligast den 1-2 januari. Bra jobbatÄr det fysiskt möjligt att vara bakis i två dagar?
Är det fysiskt möjligt att vara bakis i två dagar?
Kärring
Jepp. Däremot är dessa upplevelser vanligast den 1-2 januari. Bra jobbat
Att du ens fick upp den är för mig ett under då du var skapligt berusad.
Svinfull och mitt tåg går om sju timmar. Hur fan gick det här till. Skulle ju ta det lugnt och piano ikväll. Vad fan hände?