• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bakfylletråden

Mitt huvud känns som om ett gäng har våldförtsig på det och lämnat ett par ton salsa dansande människor kvar som straff.
Fan.

2015-01-11-18-07-34--1056110845.jpeg
Jävla simulant... Ta med en vetekudde åt karln nästa gång ni går ut, brudarna kommer älska det.

Så, en veckas skidor innebär oftast en vecka av ständigt afterski men pga tenta nästa vecka blev det inte riktigt så.

För det första bodde vi tillsammans med ungefär 50 högljudda universitetnorskor och norrmän, väldigt många var bra snygga, så man kan säga att jag var bakfull varje dag tack vare dom. Tyvärr kom dom från Bergen så jag förstod inte ett skit så redan där hade jag motvind.

Vilket fall. Två afterskis spenderades med dessa norskor och jag började prata med en väldigt söt norsk som tyvärr inte ledde till något överhuvudtaget, det lite sjuka var att det var morsan som påbörjade samtalet med denna norska:bored:. I övrigt hände det ingenting speciellt den veckan.

Däremot som belöning för att jag pluggade under semester tänker jag röja extra mycket på tentaröjet nu på fredag!:)

Tänkte på den här tråden igår när bricka efter bricka med shots landade. Men blåste i mätarennär jag vaknade. Nollad på mätaren, klar i knoppen och ett sug efter äggröra. Nu ska vi gå på mc-mässa

Firade en väns födelsedag i Uppsala igår. Det slutade med jakt på full person, kasta folk in i taxis och high fivea krogvakter.
Oxh en nattbussresa som fan tog längre tid än Moses i öknen.

Äh fyfan, man ska aldrig säga att man ska ta de lugnt ikväll. Blir alltid tvärtom.

Om man "går ut hårt" slutar det med att man är hemma till 11 och dricker kamomillté. Medan när man "tar en lugn kväll" skickar man massa jävla meddelanden man ångrar stupfull klockan 02:58, och är hemma lagom till att Go'Morron' Sverige börjar sändas.

Fyfan

Så, en veckas skidor innebär oftast en vecka av ständigt afterski men pga tenta nästa vecka blev det inte riktigt så.

För det första bodde vi tillsammans med ungefär 50 högljudda universitetnorskor och norrmän, väldigt många var bra snygga, så man kan säga att jag var bakfull varje dag tack vare dom. Tyvärr kom dom från Bergen så jag förstod inte ett skit så redan där hade jag motvind.

Vilket fall. Två afterskis spenderades med dessa norskor och jag började prata med en väldigt söt norsk som tyvärr inte ledde till något överhuvudtaget, det lite sjuka var att det var morsan som påbörjade samtalet med denna norska:bored:. I övrigt hände det ingenting speciellt den veckan.

Däremot som belöning för att jag pluggade under semester tänker jag röja extra mycket på tentaröjet nu på fredag!:)
Csb

Helvetes jävlar. Vaknar hos en polare händerna darrar som asplöv, tar två slots guld samt en finwhiskey (bra combo) dyngkåt. Ringde precis en brud konversationen löd:
- hej Jenny!
uhm hej alexander varför ringer du mig?
- Ska jag vara ärlig eller linda in det?
Linda in det tack
- okej, 17 sharp hos mig så kan vi umgås?
Umgås, vad betyder det?
- sluta ställ frågor du ville att jag skulle linda in det.
Okej jag förstår kommer...

Over and out bitches strax dax för en dusch!

Helvetes jävlar. Vaknar hos en polare händerna darrar som asplöv, tar två slots guld samt en finwhiskey (bra combo) dyngkåt. Ringde precis en brud konversationen löd:
- hej Jenny!
uhm hej alexander varför ringer du mig?
- Ska jag vara ärlig eller linda in det?
Linda in det tack
- okej, 17 sharp hos mig så kan vi umgås?
Umgås, vad betyder det?
- sluta ställ frågor du ville att jag skulle linda in det.
Okej jag förstår kommer...

Over and out bitches strax dax för en dusch!

Nu gjorde du väl tvärtom?
Haha

Tänker du på duschen? Fan inte duschat sedan igår morse, var behövligt. Även om jag är ett osymptatiskt svin utan dess like ibland värnar jag fortf om att vara fräsch som få framför damerna.

Tänker på bruden, "linda in det" tänker jag på att du ber henne komma till Bryggeriet för att sedan om du har turen på din sida(vilket du alltid har) dra hem henne.

Tillbaka
Topp