Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jävla simulant... Ta med en vetekudde åt karln nästa gång ni går ut, brudarna kommer älska det.
Äh fyfan, man ska aldrig säga att man ska ta de lugnt ikväll. Blir alltid tvärtom.
CsbSå, en veckas skidor innebär oftast en vecka av ständigt afterski men pga tenta nästa vecka blev det inte riktigt så.
För det första bodde vi tillsammans med ungefär 50 högljudda universitetnorskor och norrmän, väldigt många var bra snygga, så man kan säga att jag var bakfull varje dag tack vare dom. Tyvärr kom dom från Bergen så jag förstod inte ett skit så redan där hade jag motvind.
Vilket fall. Två afterskis spenderades med dessa norskor och jag började prata med en väldigt söt norsk som tyvärr inte ledde till något överhuvudtaget, det lite sjuka var att det var morsan som påbörjade samtalet med denna norska. I övrigt hände det ingenting speciellt den veckan.
Däremot som belöning för att jag pluggade under semester tänker jag röja extra mycket på tentaröjet nu på fredag!
Jag var på bandy igår. Sedan är det svart. Efter att ha försökt läsa smsen jag skickade inatt så drog vi in till stan och kollegan blev nekad från både gröne jägaren, kvarnen och kellys... jag kom in på snaps och träffade tydligen syrran och hennes kompisar. Jag köpte en jacka också.
Jag kommer vara lite i den kungliga huvudstaden under vårenDu blir ju bara magsjuk bär vi dricker sprit.. men jag ska kolla upp när jag kan komma och hälsa på dig så ska vi göra stan osäker!
Helvetes jävlar. Vaknar hos en polare händerna darrar som asplöv, tar två slots guld samt en finwhiskey (bra combo) dyngkåt. Ringde precis en brud konversationen löd:
- hej Jenny!
uhm hej alexander varför ringer du mig?
- Ska jag vara ärlig eller linda in det?
Linda in det tack
- okej, 17 sharp hos mig så kan vi umgås?
Umgås, vad betyder det?
- sluta ställ frågor du ville att jag skulle linda in det.
Okej jag förstår kommer...
Over and out bitches strax dax för en dusch!
Nu gjorde du väl tvärtom?
Haha
Tänker du på duschen? Fan inte duschat sedan igår morse, var behövligt. Även om jag är ett osymptatiskt svin utan dess like ibland värnar jag fortf om att vara fräsch som få framför damerna.
Haha jaha!Tänker på bruden, "linda in det" tänker jag på att du ber henne komma till Bryggeriet för att sedan om du har turen på din sida(vilket du alltid har) dra hem henne.
Haha jaha!
Nä här kör vi rakt på kritan, brukar ju ha flyt
Haha, skulle önska dig lycka till men det behöver du ju inte
Pics or it didn't fucking happenTrue dat! Slutet gott allting gott
- hej Jenny!
Menar du Jenny som i JENNY? Hon som du sabbade allt med din "drömbrud" för? Besviken så de står härliga till...