• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bakfylletråden

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Frågan är om inte denna tråden får överlägset flest sidvisningar på hela forumet denna dagen? Kom igen nu gamlingar, tål ni inte kalas?;)
 

Rearden

Cartier
Nyvaken, lätt disorienterad.. Kommer inte ens ihåg senast jag sov till efter 12. Och varför skulle jag ge mig på cigaretterna..:hungover::depressed::dead:
 
En öl och 11 timmars sömn.. mår som en prins för en gångs skull. Annat var det förra året när man vaknade kl 13, undrade vad fan som hänt och plockade fram "Drägern" och blåste 1,6 promille.. jag tror 1e januari 2017 får bli en vana istället :D

Krya på er pilsnerpatrioter :) glöm inte att beställa sallad på pizzerian.. new year new you liksom ;)
 

WBergdahl

Panerai
Jag förbereder mig inför morgondagen, den kommer att bli mörk
Trots allt förebyggande jag gjorde igår så mår jag så otroligt jävla dåligt idag!

Lyckades på något vis komma hela vägen till mitt rum och till sängen, men valde tydligen ändå att lägga mig på golvet för att sova istället för i sängen...

Var smart nog att köpa en extra kebabrulle igår som jag kan värma på idag iallafall
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Totalt shitfaced är jag idag och igår också för den delen.

Började vid 15.00, hacka champinjoner när man är full är inte att rekommendera. Kollade på fyrverkerierna ute på isen, isen är tjock men eftersom det har varit så varmt på sistone gick jag igenom isen, två gånger, så var blöt upp till knäna. Blev nästan utkastad på klubben eftersom jag försökte stoppa ett slagsmål men vakterna var lite för spontana och brottade ned mig istället.

Sammantaget, ett intressant nyår minst sagt
 

Heartcone

Cartier
2-Faktor
Igår blev jag för första gången någonsin utslängd från krogen. Mår exakt som jag förtjänar. Jag var så full att jag inte kunde prata igår tydligen.
Det blev min kompis också. Kul. Själv blev jag nästan nerslagen på dansgolvet. Dansade med två kvinnliga vänner, som hade problemet att många grabbar skulle dansa intimt med dem. Jag fick gripa in och vara mänsklig sköld, varpå en sliter tag i mig och ska "slå ihjäl mig". Jag förklarade lugnt att det knappast skulle imponera på damerna han ville dansa med, vilket han märkligt nog förstod.
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Det blev min kompis också. Kul. Själv blev jag nästan nerslagen på dansgolvet. Dansade med två kvinnliga vänner, som hade problemet att många grabbar skulle dansa intimt med dem. Jag fick gripa in och vara mänsklig sköld, varpå en sliter tag i mig och ska "slå ihjäl mig". Jag förklarade lugnt att det knappast skulle imponera på damerna han ville dansa med, vilket han märkligt nog förstod.
Haha magiskt svar Arnholm! De flesta testosteronstinna typerna på ett dansgolv brukar snabbt skärpa till sig och försvinna när de inser att man inte backar undan. Att det ska vara så svårt för vissa att "bete sig som folk" är dock en gåta jag förmodligen aldrig kommer få svaret på...
 

chgeorg

Omega
Att ha en egen pava bubbel vid 12 slaget visade sig vara extremt lika dumt som det låter.. På något sätt så hamnade jag och en polare på Hells Kitchen och stängde det kl 5.. Man mådde som man förtjänade igår och den där jävla bakfyllan hänger kvar idag med...
Måste tillägga att jag har hittat mindre charmiga bilder i telefonen där man ogenerat står och halsar ur ovan nämnda pava.. Tur att nyår bara är 1 gång om året... Men smokingen kom man hem i och med alla detaljer kvar och inte en skråma på den :D WINNING!
 

WBergdahl

Panerai
Är inne på 6e dagen med konstant fylla, vi det här stadiet vill jag inte sluta dricka för att slippa bakfyllan...
Men på söndag måste jag sluta, så måndagen kommer att vara ett helvete!
 

Cliff

Panerai
2-Faktor
Och dem kan ju konsten att rida... fast vill man ha fasta rumpor så är ju slalomflickor inte heller dåliga.

En tur ut på byn för att få i sig lite mat lede till att jag sprang på en gammal date... den här dagen blir bara bättre och bättre. Fast systembolaget levererade som vanligt. Blir en fortsättning på den här tråden imorgon...
Sjukt bra och underhållande tråd. Kommer ge mycket glädje under lördagen. (Ej bakis)
 
Topp