Var befinner ni er egentligen? Här är schweinkollt
Bra kod - Det är sen gammalt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var befinner ni er egentligen? Här är schweinkollt
Är i St.Tropez och dansar i neonVar befinner ni er egentligen? Här är schweinkollt
Att skrika på domaren ingår, deal with it!. Men promenadseger blir det.09:30, vaknar och är fortfarande dyngfull....
Den jävel som skriker på domarn på fotbollen idag får gå hem. Hoppas på en promenadseger.
Och där fylldes första spypåsen. GGMöttes halvvägs med umebor för att festa i Skellefteå. Drinkandet börjat redan vid 15.00, och vi drog vidare vid 22.00. De sa att vi skulle dra vid 22.00 för då hade alla hunnit druckit klart, dock hade jag en halv flaska prosecco, den sveptes på några minuter.
Kvällen slutade inte där utan fortsatte på traversen, där jag vann rundpengis fyra gånger i rad. Där slutade dock kvällen, det värsta är dock att jag nu sitter på bussen tillbaka till Luleå, fortfarande full och ingenting att äta på nästan två timmar...
Ett bra sätt att inleda gubbelivet på då!Fyllde 30 igår...
Och bal med jobbet.. längsta tiden mellan 1630 och 0400 utan ett glas innehållandes alkohol i handen, 20 minuter. Fortfarande prutfull.
Grattis!
Friade till tjejen igår, lagom sliten idag!! Blev lyckat i alla fall och man får väl intala sig att man blir mindre bakis på skumpa!
Grattis!
Mår oförskämt bra trots lång och djup fylla.
Ja, då är vi två... det här var sjunde helgen på rakenGlömde skriva igår. Var ute i lördags med hetsiga/taggade kvinnor i vanlig ordning, fortfarande trött idag. Skål!
Drar en liten update...Bakfyllan från min vecka med konstant fylla onsdag till lördag är här... Vaknade vid 14 och mådde riktigt jävla bra, men var trött, så jag sov i 2h till. Det var det dummaste jag någonsin gjort!
Jag har verkligen inte rört mig en meter från sängen och har kollat film typ utan ljud för att jag har så ont i huvudet...
Jag hatar att älska livet som student
Har några kvinnliga kontakter på vid slutstation på plingplångtaxin. Inte var det väl du som fick extra treatment?Glömde skriva igår. Var ute i lördags med hetsiga/taggade kvinnor i vanlig ordning, fortfarande trött idag. Skål!