Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har varit bakis varje dag sen i lördags. Mår inte ens dåligt längre, det har blivit ett normal tillstånd. Matt i kroppen bara.
Du mår med andra ord som jag gjort varje dag under de terminer jag varit i LundHar varit bakis varje dag sen i lördags. Mår inte ens dåligt längre, det har blivit ett normal tillstånd. Matt i kroppen bara.
Och klockan kvar på handleden.....?!Hej hopp igen...
Igår blev det stök som vanligt! Vaknade på golvet i korridoren med dörren vidöppen och en kudde under huvudet - ytterst oklart
Klockan är alltid kvar! *ta i trä*Och klockan kvar på handleden.....?!
Du kör hårt nu asså! Får bättra mig med inlägg här.. eller vill man igentligen det...?
Exakt det jag tänkte säga...Det blir nog inte så lugnt
Hej hopp igen...
Igår blev det stök som vanligt! Vaknade på golvet i korridoren med dörren vidöppen och en kudde under huvudet - ytterst oklart
Vaknade i sängen med byxorna på, inte samma tröja som jag hade kvällen innan och med skorna på.Top 3 värsta bakfyllorna ägde rum idag.
Kännetecken:
1. Kraftiga kräkningar
2. Oförmåga att prata
3. Ett sängläge (på mage utan kudde)
4. Minnesluckor, klassikern "hur fan kom jag hem?"
5. Uppvaknande i gårdagens outfit.
6. Ingen aptit
7. Total ångest
Men men, man lär sig aldrig.
Jag har gjort det igen...Hej hopp igen...
Alkis?Jag har gjort det igen...
Kom hem vid 08.30 från efterfesten efter att ha jobbat på klubben igår och vaknade till att jag glömt att stänga dörren... Denna gången kom jag dock in hela vägen till sängen, så jag gör ju framsteg
Ikväll bär det nog av igen
Njutande student skulle jag tro
Är det så du kallar dig själv också..?Njutande student skulle jag tro
Lugn nu för fan, jag lever livet som student
GivetvisÄr det så du kallar dig själv också..?
Då är "leva livet" två helt olika saker för oss.Lugn nu för fan, jag lever livet som student
Du lär ju inte veta vad en alkis är om du tror att jag är enDå är "leva livet" två helt olika saker för oss.
Jag har gjort det igen...
Kom hem vid 08.30 från efterfesten efter att ha jobbat på klubben igår och vaknade till att jag glömt att stänga dörren... Denna gången kom jag dock in hela vägen till sängen, så jag gör ju framsteg
Ikväll bär det nog av igen
Idag mår man som en gud.. Bubbel, rödpang, fernet och en väldigt massa öl resulterar i hemkomst vid 04:00 och en snabb powernap innan alarmet ringde 07:30. Behöver något fett till lunch..
Ta en bärsIdag mår man som en gud.. Bubbel, rödpang, fernet och en väldigt massa öl resulterar i hemkomst vid 04:00 och en snabb powernap innan alarmet ringde 07:30. Behöver något fett till lunch..
Så en onsdagskväll ska se utIdag mår man som en gud.. Bubbel, rödpang, fernet och en väldigt massa öl resulterar i hemkomst vid 04:00 och en snabb powernap innan alarmet ringde 07:30. Behöver något fett till lunch..