• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Basel 2018 the tråd >>>>>

Nåt sånt här kanske? :)
new_milgauss_2018_0.jpg
Bort med PCL och borstade bandhorn så var det där mums!

Jag skulle vilja se en Daytona med blå Sunburst tavla, både TT och helguld. Eller varför inte utöka 114060 till TT och helguldsversioner!

Jag börjar inse mer och mer att jag vill ha en ny 2254 SMP. Klämmer de ut en sån med 8800 verket, METAS, bibehållen tjocklek och ett pris på ca 40 har de en SUB-mördare.
crop852.jpg

edit: ärligt stulen bild från internet
Det där är ju ingen dum idé egentligen. Mycket roligare än "vanliga" smp och PO.

Känns som en väldigt bra grund att bygga en kul och mer modern klocka av. Snyggare vridring och insert, lite förändringar på boetten och göra något bättre med tavlan bl.a.

Jag börjar inse mer och mer att jag vill ha en ny 2254 SMP. Klämmer de ut en sån med 8800 verket, METAS, bibehållen tjocklek och ett pris på ca 40 har de en SUB-mördare.
crop852.jpg

edit: ärligt stulen bild från internet
Inte dum alls! Riktigt, riktigt svart bezel och riktigt, riktigt svart matt tavla och sen lysmassa a la Seiko...klockrent!

Tillbaka
Topp