Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bort med PCL och borstade bandhorn så var det där mums!Nåt sånt här kanske?
Nåt sånt här kanske?
Absolut bästa av alla världar...vore givet köp!Kan inte Rolex släppa en keramisk sub med femsiffrigt case, sexsiffrig länk och röd text?
Det låter ungefär lika upphetsande som en 35-36 mm panerai.Kom på vad jag vill se: En 43-44 mm Daytona.
Vore ju perfekt!Det låter ungefär lika upphetsande som en 35-36 mm panerai.
Two wrongs don't make a right...Vore ju perfekt!
En Daytona för män och en mindre Panerai till tjejerna!
Vore ju perfekt!
En Daytona för män och en mindre Panerai till tjejerna!
Det där är ju ingen dum idé egentligen. Mycket roligare än "vanliga" smp och PO.Jag börjar inse mer och mer att jag vill ha en ny 2254 SMP. Klämmer de ut en sån med 8800 verket, METAS, bibehållen tjocklek och ett pris på ca 40 har de en SUB-mördare.
edit: ärligt stulen bild från internet
Det där är ju ingen dum idé egentligen. Mycket roligare än "vanliga" smp och PO.
Känns som en väldigt bra grund att bygga en kul och mer modern klocka av. Snyggare vridring och insert, lite förändringar på boetten och göra något bättre med tavlan bl.a.
Beror ju på hur man ser det? Vill jag ha samma klocka så behöver jag ju fan inte vänta till att den släpps på Basel i alla fallEn helt ny klocka med andra ord
Nåt sånt här kanske?
Folk bearbetar sin besvikelse över att de inte fick en GMT Pepsi/Coke i stål istället för ytterligare 54 varianter av Black bay?Är det bara jag eller är det tystare och "mindre hype" för årets Basel än tidigare år?
Är det bara jag eller är det tystare och "mindre hype" för årets Basel än tidigare år?
Jag tror jag stirrade lite för länge på @yonsson seawolf som var till salu häromveckan för nu vill jag tydligen ha en sån här om den hade funnits.
Inte dum alls! Riktigt, riktigt svart bezel och riktigt, riktigt svart matt tavla och sen lysmassa a la Seiko...klockrent!Jag börjar inse mer och mer att jag vill ha en ny 2254 SMP. Klämmer de ut en sån med 8800 verket, METAS, bibehållen tjocklek och ett pris på ca 40 har de en SUB-mördare.
edit: ärligt stulen bild från internet
Jag tror jag stirrade lite för länge på @yonsson seawolf som var till salu häromveckan för nu vill jag tydligen ha en sån här om den hade funnits.
Tack. Om den släpps så kommer den ju sjunka i pris. Då står jag beredd med min portmonä.Gratulerar till fulaste klockan i den här tråden!
absolutjag vill fortfarande se en ny Oyster Quartz lr någon annan Quartz från Rolex
Typ såhär? Ja det vore fint.Allt tjat om caset och Yachtmaster fick mig sugen på en YM med svarta tavla och ring.