• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Basel 2018 the tråd >>>>>

Typ såhär? Ja det vore fint.

Rolex-Yacht-Master-Steel-Ceramic-Bezel-Black-Dial-Bracelet-Rolex-Baselworld-2017-Rolex-Predictions-2017.jpg
Jepp. Fast hade glömt att den är svinblank :/

Bara jag som reagerar på att Länken har tre fästen? Smartwatch blir det!

Edit: Skojar bara. Det är väl på claspsidan såklart.

Kul att de får till microjusteringr i låset på nya GMT'n på Jub.
Något jag saknat på BLNR med Super Jubilee.

Shit kanske blir en GMT Coke ändå, känns inte helt logiskt om de skulle lansera en pepsi i stål med tanke på platinadinkan.

Då känns bara Coke som det rimliga eller en helt ny färg (vilket känns osannolikt). De kommer ju inte att lansera en gammal klocka med ny länk. Och med hänsyn till utseendet på låset, historien och baksidan av klockan kan det ju inte vara något annat än en GMT. Fan vad tråkiga Rolex är ändå, jag hoppas att de har mer nyheter än att erbjuda en gammal klocka med ny bezel och länk.

Då känns bara Coke som det rimliga eller en helt ny färg (vilket känns osannolikt). De kommer ju inte att lansera en gammal klocka med ny länk. Och med hänsyn till utseendet på låset, historien och baksidan av klockan kan det ju inte vara något annat än en GMT. Fan vad tråkiga Rolex är ändå, jag hoppas att de har mer nyheter än att erbjuda en gammal klocka med ny bezel och länk.
Håller helt med. Hade vart roligare om länken skulle sitta på någon ny sportklocka i mindre case istället.

Tillbaka
Topp