Jepp. Fast hade glömt att den är svinblank :/Typ såhär? Ja det vore fint.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jepp. Fast hade glömt att den är svinblank :/Typ såhär? Ja det vore fint.
Fram med slipen!Jepp. Fast hade glömt att den är svinblank :/
Vågat!Fram med slipen!
Räckte det inte med Defy Lab förra året? Eller kanske de annonserar verket i en klocka för massorna...Såg en video på ABTW. Det verkar som Zenith kommer med ett helt nytt mekaniskt urverk.
Den finns ju redan? Släpptes 2 mån sedan.Oris Carl Brashear Chronograph Limited Edition
Fram med slipen!
Den finns ju redan? Släpptes 2 mån sedan.
Länk?Såg en video på ABTW. Det verkar som Zenith kommer med ett helt nytt mekaniskt urverk.
Sportrolle på Jubilee. Gissningsvis GMT
Rolex har officieltt släppt sin första teaser video och jag är väldigt förvirrad! Vad kan detta betyda?
Hade varit någotSportrolle på Jubilee. Gissningsvis GMT
I rolex värld, jaSamma klocka men en länk från en annan klocka, skulle det vara en nyhet?
I rolex värld, ja
Förra året lanserades ju "nya" YM2 - med nya visare.
I rolex värld, ja
Förra året lanserades ju "nya" YM2 - med nya visare.
Sportrolle på Jubilee. Gissningsvis GMT
Ja?Samma klocka men en länk från en annan klocka, skulle det vara en nyhet?
GMT på jubilee lär det ju vara i alla fall. Om de lanserar det på en Coke så finns det en risk att jag blir lite sugen.Coke GMT på jubilee med nytt verk?
GMT på jubilee lär det ju vara i alla fall. Om de lanserar det på en Coke så finns det en risk att jag blir lite sugen.
Coke är schysst, det har jag alltid sagt. Grönt och blått däremot är inte min grej.
Klart inte pepsi kommer komma i stål, fattar inte ens varför folk diskuterar den ickefrågan.Shit kanske blir en GMT Coke ändå, känns inte helt logiskt om de skulle lansera en pepsi i stål med tanke på platinadinkan.
Felskrivet. Hittat.Efter fem sekunder ser man baksidan på klockan länken ska sitta på och den har kronskydd, så GMT ligger väl närmast till hands om man ska gissa.
Håller helt med. Hade vart roligare om länken skulle sitta på någon ny sportklocka i mindre case istället.Då känns bara Coke som det rimliga eller en helt ny färg (vilket känns osannolikt). De kommer ju inte att lansera en gammal klocka med ny länk. Och med hänsyn till utseendet på låset, historien och baksidan av klockan kan det ju inte vara något annat än en GMT. Fan vad tråkiga Rolex är ändå, jag hoppas att de har mer nyheter än att erbjuda en gammal klocka med ny bezel och länk.