Hade vart det bästa som kan hända. Bort med dom där jävla klossarna till cases.Inget maxi. STOR skillnad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade vart det bästa som kan hända. Bort med dom där jävla klossarna till cases.Inget maxi. STOR skillnad
WordHade vart det bästa som kan hända. Bort med dom där jävla klossarna till cases.
Kommer inte hända. 116600 sålde väl aldrig bra?Som Monochrome tänker?
Klart det inte kommer ske. Men drömma kan man väl?Kommer inte hända. 116600 sålde väl aldrig bra?
Om dom dumpar maxicase lär ju det lanseras som tvåton i år med stål nästkommande år
Jepp!
Ska man behöva läxa upp Rolexfolket? Finns ju redan en boett i dykstuk som är långt ifrån ”Maxi”.
Polera dussinuret? Förstår mig inte på folk som klagar på smådetaljer.Hade vart det bästa som kan hända. Bort med dom där jävla klossarna till cases.
Bara byta bakboett till en tjockare så är de hemma.Jepp!
Men ingen sub
Bara byta bakboett till en tjockare så är de hemma.
Klart som fan att Yahtmaster i stål och med tjockare boettlock klarar 300m x 1.25, bara fjanterier att tro att Submarinerboetten är så mycket bättre, konstruktionen är densamma.
Menar gvs på Sub/GMT/Exp2. YM har
Ska man behöva läxa upp Rolexfolket? Finns ju redan en boett i dykstuk som är långt ifrån ”Maxi”.
Jag tänkte väl mer att folk kanske gillar submariner-designenKlart som fan att Yahtmaster i stål och med tjockare boettlock klarar 300m x 1.25, bara fjanterier att tro att Submarinerboetten är så mycket bättre, konstruktionen är densamma.
Menar gvs på Sub/GMT/Exp2. YM har
typ alltid (ok inte tidiga 16628 tex) haft nättare och rundare boetter?
Vi pratar liksom maxicase på en Sub och du dunkar fram en YM
Men det du efterfrågar är i princip en Yachtmaster i Sub-stuk.Jag tänkte väl mer att folk kanske gillar submariner-designen
Ja, sub i YM-boett, perfekt.Men det du efterfrågar är i princip en Yahtmaster i Sub-stuk.
Fortfarande två helt olika typer av boetter. Den där har ju mycket rundare former. Det folk verkar hoppas på är ju en tunnare variant av dagens maxicase. Tänk DJII vs DJ41.
YM har ju allt bra som subben saknar. Den lär dock sälja rätt mycket sämre så att gå över till den typen av boett känns ju inte så smart.
Hela tråden är ju jidder.Fortfarande två helt olika typer av boetter. Den där har ju mycket rundare former. Det folk verkar hoppas på är ju en tunnare variant av dagens maxicase. Tänk DJII vs DJ41.
Men det förstår du ju du ska bara jiddra
1. Lägga pengar som man ej får tillbaka?Polera dussinuret? Förstår mig inte på folk som klagar på smådetaljer.
Det är två olika boetter, runda mot plana boettsidor.Hela tråden är ju jidder.
Min poäng är att Yahtmaster redan finns, den säljer med största sannolikhet inte i närheten så bra som Subben. Därför vore det ett ologiskt förfarande att ändra boetten till det stuket.
Nej för att den är rundare, mjukare, saknar glidelock och har ful bezel, thats whyHela tråden är ju jidder.
Min poäng är att Yahtmaster redan finns, den säljer med största sannolikhet inte i närheten så bra som Subben. Därför vore det ett ologiskt förfarande att ändra boetten till det stuket.
Det vet han redan han vill ju bara trolla diskussion och Rolex! Tänk om någon skulle göra detta mot någon GSDet är två olika boetter, runda mot plana boettsidor.
Plus att vem har fått ligga tack vare en Yacht master.Nej för att den är rundare, mjukare, saknar glidelock och har ful bezel, thats why
Lägg till sämre andrahandsvärde. U do the math!
Så länge det står Rolex på urtavlan är det ligg-garanti i huvudstadenPlus att vem har fått ligga tack vare en Yacht master.
samma sak gäller i Göteborg om det står Breitling.Så länge det står Rolex på urtavlan är det ligg-garanti i huvudstaden
och Stockholm om det står DWsamma sak gäller i Göteborg om det står Breitling.
Om vi nu drar långsiktiga önskningar så önskar jag mig en ny Milgaus baserad på den tidigare referensen, fast i 40mm.
Skulle bli ett köp direkt för min del, tror det skulle kunna bli riktigt lyckat!
Nåt sånt här kanske?Grymt vore det, fast 36mm och ingen jäkla patina.