Om det sker så lär dom antagligen tyvärr släppa den på DJ41 jubileet utan hidden claspRolex släpper sin stål gmt på jubilee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om det sker så lär dom antagligen tyvärr släppa den på DJ41 jubileet utan hidden claspRolex släpper sin stål gmt på jubilee
Om det sker så lär dom antagligen tyvärr släppa den på DJ41 jubileet utan hidden clasp
Just därförVarför tror du det? Superjubileet med hidden clasp från DJ36 passar ju som handen i handsken?
Tjena wisses and lurkers, dags för Basel 2018 tråden!
Vad önskar ni ska presenteras, årets skräll, kommer den förbannade GMTc stål pepsin/Coke slutligen osv osv
Själv är jag nästan men då säger jag nästan 100% säker på att kommer börja mixtra med Turtle linjen ytterligare. Nya tavlor, kanske en brons historia. Lite BlackBay över det hela.
Framför allt hoppas jag att någon av våra forumprofiler signar ett roligt gruppköp igen
Alright, shoot wisses!
Ja fyfan. Hiddenclasp måste ju komma, nuvarande är ju ett skämt..Om det sker så lär dom antagligen tyvärr släppa den på DJ41 jubileet utan hidden clasp
Är lite tudelad. Trevligt med hidden clasp men gillade samtidigt microjusteringen i låset på min gamla DJ41Ja fyfan. Hiddenclasp måste ju komma, nuvarande är ju ett skämt..
Ja micro är ju bekvämt men då tycker jag den borde vara mer lik den gamla jubilee där det liksom inte är ”oyster” på claspet.Är lite tudelad. Trevligt med hidden clasp men gillade samtidigt microjusteringen i låset på min gamla DJ41
I wish, men kommer nog tyvärr inte hända - root beer sålde dåligt redan i slutet av 90-talet och de sista åren knappt alls.Rootbeer.
Nja, varför skulle den släppas?Släpps denna så blir det garanterat köp dok inte så troligt att den släpps eller vad säger ni?
Mycket bra.Monochrome ute med sin Tudor predictions!
https://monochrome-watches.com/tudor-baselworld-2018-predictions-tudor-new-watches-2018/
Den gröna hittade jag på TRF
Hittade bara bilden på FB men lite för bra för att vara sant att dom skulle släppa något såntNja, varför skulle den släppas?
Mja jag tycker inte den var särskilt snygg, mest ologisk.Hittade bara bilden på FB men lite för bra för att vara sant att dom skulle släppa något sånt
Blueberry ologisk? Neee, tvärtom rätt skön!Mja jag tycker inte den var särskilt snygg, mest ologisk.
Och därför väldigt ologiskt släpp.
Japp men jag skulle inte kalla ovan för blueberry.Blueberry ologisk? Neee, tvärtom rätt skön!
Exempel på gamla förlagan:
Måhända; är dock tämligen säker på att om ovan modell mot förmodan skulle bli verklighet skulle den generella benämningen på den inom klockvärlden bli Blueberry..Japp men jag skulle inte kalla ovan för blueberry.
Kanske det!Måhända; är dock tämligen säker på att om ovan modell mot förmodan skulle bli verklighet skulle den generella benämningen på den inom klockvärlden bli Blueberry..
Mycket märkligt. Överlägset bästa modellen från märket. Lite roligare, mycket snyggare! (...än allt annat de har erbjudit/erbjuder.)I wish, men kommer nog tyvärr inte hända - root beer sålde dåligt redan i slutet av 90-talet och de sista åren knappt alls.
Som Monochrome tänker?Kan inte Rolex släppa en keramisk sub med femsiffrigt case, sexsiffrig länk och röd text?
Perfekt!Som Monochrome tänker?
Som Monochrome tänker?
Som Monochrome tänker?
Inget maxi. STOR skillnadTyp ingen skillnad mot 116610LN? Då är ju Hulken fortfarande 10 resor roligare.
Typ ingen skillnad mot 116610LN? Då är ju Hulken fortfarande 10 resor roligare.