~Move over for a damage case' -LemmyHåller helt med. Hade vart roligare om länken skulle sitta på någon ny sportklocka i mindre case istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
~Move over for a damage case' -LemmyHåller helt med. Hade vart roligare om länken skulle sitta på någon ny sportklocka i mindre case istället.
Upp 100%.Om de skulle releasea en ny Pepsi eller Coke i stål, hur skulle det förändra priserna på dem äldre versionerna?
Omega Spacemaster???Några idéer om vad Omega kan tänkas hinta om?
https://instagram.com/p/BgYNWY2jrND/
Då känns bara Coke som det rimliga eller en helt ny färg (vilket känns osannolikt). De kommer ju inte att lansera en gammal klocka med ny länk. Och med hänsyn till utseendet på låset, historien och baksidan av klockan kan det ju inte vara något annat än en GMT. Fan vad tråkiga Rolex är ändå, jag hoppas att de har mer nyheter än att erbjuda en gammal klocka med ny bezel och länk.
Rolex har officieltt släppt sin första teaser video och jag är väldigt förvirrad! Vad kan detta betyda?
Du får nog hänga på låset för att få något. Speciellt de modellerna som är poppisVågar inte gissa eller spekulera för mycket, men jag vill tro på en ny färgcombo på en GMT. Vill gärna se en Sub av nyare slag, spelar ingen roll om caset är samma maxi eller så utan mer på kanske en ny ball detalj eller modell.
Vet någon när man kan ställa sig på kö för nya klockor hos AD? Är det liksom dagen man får se nyheterna eller när Rolex släpper dessa på hemsidan?
Var till AD 6 mån efter keramiska Daytonan släpptes och det var tydligen tvärsent.
Ringer du direkt när klockorna presenterats ger det nog en rimlig chans att få klockan inom ett år eller liknande om det gäller populära modeller.Vågar inte gissa eller spekulera för mycket, men jag vill tro på en ny färgcombo på en GMT. Vill gärna se en Sub av nyare slag, spelar ingen roll om caset är samma maxi eller så utan mer på kanske en ny ball detalj eller modell.
Vet någon när man kan ställa sig på kö för nya klockor hos AD? Är det liksom dagen man får se nyheterna eller när Rolex släpper dessa på hemsidan?
Var till AD 6 mån efter keramiska Daytonan släpptes och det var tydligen tvärsent.
Du får nog hänga på låset för att få något. Speciellt de modellerna som är poppis
Exakt. Sen har ju alla ADs sina egna system för att hantera det hela. Sen finns det ju alltid stamkunder etc som går före...Ok, så jag kan helt ''enkelt'' gå till AD när klockorna visats på Basel eller dykt upp på Rolex hemsida? (Dem kanske slänger upp klockorna på hemsidan samma dag?).
HoppasMin gissning: Jubileet kommer sitta på vitgulds-pepsin. Ingen coke kommer presenteras, däremot tas BLNR ur produktion. Alla går hem missnöjda.
Exakt. Sen har ju alla ADs sina egna system för att hantera det hela. Sen finns det ju alltid stamkunder etc som går före...
Man vet ju aldrig. Explorer 1 MKII får väl betraktas som ett publikfriande släpp.Min gissning: Jubileet kommer sitta på vitgulds-pepsin. Ingen coke kommer presenteras, däremot tas BLNR ur produktion. Alla går hem missnöjda.
Ser inte luggen för liten ut för att vara en gmt?Känns nästan givet att det blir en GMT på Jubilee. Kolla kronskydden.
Edit: Ser nu att print screens postats tidigare. Så no need to go crazy.
LasergraveringOmega Spacemaster???
Släpper dem en subc på jubilee så är det ju pinsamt.Ser inte luggen för liten ut för att vara en gmt?
Ja verkligen. SubC har ju ännu större luggar (någon mätte i någon tråd, skiljer typ någon knappt halv mm) så tänkte nog snarare på annan klocka. Vet dock inte vad det skulle vara. Men såg för litet ut för att vara gmt tyckte jag.Släpper dem en subc på jubilee så är det ju pinsamt.
Mindre Rolexar vore kulJa verkligen. SubC har ju ännu större luggar (någon mätte i någon tråd, skiljer typ någon knappt halv mm) så tänkte nog snarare på annan klocka. Vet dock inte vad det skulle vara. Men såg för litet ut för att vara gmt tyckte jag.
Verkligen! Något nytt sportigt men mindre case, smalare ring i keramik. Mhmm. Frågan är vilket syfte/komplikation man hade velat ha.Mindre Rolexar vore kul
Jag ringde och ställde mig i kö någon timme efter lanseringen av 126600. Fick den i december.Vågar inte gissa eller spekulera för mycket, men jag vill tro på en ny färgcombo på en GMT. Vill gärna se en Sub av nyare slag, spelar ingen roll om caset är samma maxi eller så utan mer på kanske en ny ball detalj eller modell.
Omega Spacemaster???
Rätt knepigt att kritisera den sett till de senaste åren mest produktiva stortillverkaren för att vara blek med produktportföljen.Mm, fast med tanke på Omega senaste tiden så blir det väl en Red side of the moon med fake patina, 17 mm i tjocklek och 44+ mm. Sagt med bitterhet, ja.