• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Basel 2018 the tråd >>>>>

Förra året drog de igång 18:e mars via sitt IG. Enda året det var en läcka var det i princip samma dag då en tysk tidning visade upp Bronzon.
Styggelse-flakechronon läckte väl ut ifjol? Jag har ett starkt minne av att jag sade att nåt så jävla fult photoshop-ihopplock släpper de aldrig. Varpå de sedan släppte exakt det fula photoshop-ihopplocket kort därefter.

image.jpeg

Ingen som tippat Blueberry ? Det hade vart fett!

Inget från Tudor än?
Tycker det är ganska tyst överlag från alla fast det kanske drar igång nu i veckan??

Får säkert sitta och vänta i 2 år
Förmodligen.
Jag ringde till Krons i stockholm vid lunch idag och frågade hur man skulle gå tillväga om det är så att Rolex släpper en ny GMT på onsdag men han jag pratade med sa att det iprincip va hopplöst. Han påståd att man kan skriva upp sig på en intresselista men att det var högst osannolikt att man skulle få någon ändå..

Förmodligen.
Jag ringde till Krons i stockholm vid lunch idag och frågade hur man skulle gå tillväga om det är så att Rolex släpper en ny GMT på onsdag men han jag pratade med sa att det iprincip va hopplöst. Han påståd att man kan skriva upp sig på en intresselista men att det var högst osannolikt att man skulle få någon ändå..
Det är just detta som bygger på hypen med Rolex, smart.

Det är just detta som bygger på hypen med Rolex, smart.
Ah verkligen! ett till exempel är när jag var inne på nymans och frågade om dom hade en 114060 (subC no date), vartefter jag fick ett svar om att de är en kötid på 6-8 månader på den men att jag kunde få prova en ändå som inte var uthämtad. Frågan är om hon var ärlig eller om dom håller tillbaka på klockorna för att höja priserna.

Ah verkligen! ett till exempel är när jag var inne på nymans och frågade om dom hade en 114060 (subC no date), vartefter jag fick ett svar om att de är en kötid på 6-8 månader på den men att jag kunde få prova en ändå som inte var uthämtad. Frågan är om hon var ärlig eller om dom håller tillbaka på klockorna för att höja priserna.
bla så du slipper pruta också =)

Tillbaka
Topp