Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spännande som Sören!
Står mer och mer att det kommer komma en master coaxial smp...
Nu blir man nyfiken speciellt på prisläget !
Shit, riktigt virrigt .....Att allt från Aqua Terra till Ploprof, Railmaster och Bullhead ligger i deras Seamaster-kollektion just nu är ju lite fånigt iaf.
https://www.omegawatches.com/watches/seamaster/
Men nu blev det offtopic här
Ni som har varit med ett tag! Ifall det blir det rolex släppet som det surras om, hur tror ni det påverkar kötiderna på batman och hulk tex?
Batman försvinner ju garanterat om det är en stålcoke på ingång. Dvs blir kötiderna noll.Ni som har varit med ett tag! Ifall det blir det rolex släppet som det surras om, hur tror ni det påverkar kötiderna på batman och hulk tex?
Ja vad ligger närmast där i så fall? Stålsmurf? Fan batman e så fin asså! Men om det blir coke på jubilé så kanske man ska hugga en sån iställer!Batman försvinner ju garanterat om det är en stålcoke på ingång. Dvs blir kötiderna noll.
Hulkens död är säkerligen planerad också, frågan är bara när, och om något/vad som ska ersätta den.
De färgkombinationer som redan funnits exklusivt på ädelmetall, tex smurf/pepsi lär aldrig implementeras på stål.Ja vad ligger närmast där i så fall? Stålsmurf? Fan batman e så fin asså! Men om det blir coke på jubilé så kanske man ska hugga en sån iställer!
Varför kan inte BLNR och ev stålcoke samexistera?Batman försvinner ju garanterat om det är en stålcoke på ingång. Dvs blir kötiderna noll.
Hulkens död är säkerligen planerad också, frågan är bara när, och om något/vad som ska ersätta den.
Det tror jag bara inte. De samexisterar nog under en övergångsperiod på sin höjd.Varför kan inte BLNR och ev stålcoke samexistera?
Fanns ju Coke, pepsi samt helsvarta gmt förut, så varför inte igen?Det tror jag bara inte. De samexisterar nog under en övergångsperiod på sin höjd.
Ja jo, förvisso. Nej det var bara en känsla.Fanns ju Coke, pepsi samt helsvarta gmt förut, så varför inte igen?
Varför kan inte BLNR och ev stålcoke samexistera?
Har du bild eller referens nr? Är det liquidmetal?Omega gjorde en LE PO 2010 som en hyllning till Semaster kollektionen som såg dagen ljus 1948. Därav 1948 ex. Den PO är enligt mig deras mest lyckade moderna dykare med lagom propotioner...synd att man ej höll fast vi det. Kommer vi se nåt liknande nu med SMP?
222.30.42.20.01.00Har du bild eller referens nr? Är det liquidmetal?
Drog igång och drog igång, var det inte en läcka som gjorde att de satte igång tidigare? Eller var det något annat år kanske.Ovanligt tyst från favoriten Tudor i år... förra året drog de igång 5 dagar innan på sociala medier, i år ingenting än!
Ovanligt tyst från favoriten Tudor i år... förra året drog de igång 5 dagar innan på sociala medier, i år ingenting än!
Mmm de där har man hunnit analysera. Jag hoppas på en till Chrono fast med Panda och svart insert samt en riktigt snygg och välgjord GMTMonochrome har gissat lite. Det är väl det närmaste vi kommer just nu verkar det som.
Förra året drog de igång 18:e mars via sitt IG. Enda året det var en läcka var det i princip samma dag då en tysk tidning visade upp Bronzon.Drog igång och drog igång, var det inte en läcka som gjorde att de satte igång tidigare? Eller var det något annat år kanske.
Detta är lite off topic så ska svara snabbt.Exakt vad är det som är virrigt med omegas produktportfölj?
Aka håll-käften-klocka!
Det är synd att hela serien ser ut som nått från Ur&Penn..
Det tror jag inte dom gör om man väl håller dom i handen!Det är synd att hela serien ser ut som nått från Ur&Penn..
Säkert inte, bara sett på bild.Det tror jag inte dom gör om man väl håller dom i handen!
Zenith much?
Haha!!! Agree!Det är synd att hela serien ser ut som nått från Ur&Penn..