Tycker det funkar
Jämför man med index 9 oclock kan man lika bra fimpa den lilla pricken breve datumet om man nu envisas att ha datumet kloss till bezeln.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker det funkar
Hur bra var inte den här då?
Och den är så jäkla rätt med de mindre måtten! De tog bara 57 försök innan de lyckadesJag inser att det är en billig poäng...men det är ju lätt att göra sig lustig över att det skulle vara ordningsnumret på den nya BB:n. Även om @Denke menar att det har släppts flera hundra så är ju 58st inte illa det heller
Känns ju kul att Rolex i princip arkebuserade hela marknaden för 116719BLRO med nya pepsi.
För vadå, drygt 110k kan man få pepsin + en Oysterlänk, istället för 370k eller vad det nu är för en i vitguld!
Longines släpper uppdaterad Hydroconquest.
lyckad vill jag påstå.
Den (DEFY) har ju sett ut så i urminnestider.Gillar... dock tveksam till Deny texten...
Edit. Zenit Deny alltså
Du har faktiskt helt rättJämför man med index 9 oclock kan man lika bra fimpa den lilla pricken breve datumet om man nu envisas att ha datumet kloss till bezeln.
Vad är nytt? Kronskyddet och index ser lika ut?Jag gillar!
Ingen sådan på GMT’n?Här är en bild från Instagram där man ser "tjockheten".
Det är små detaljer. Du kan läsa mer underVad är nytt? Kronskyddet och index ser lika ut?
Ställbar!Håller med er gubbar, Tudor GMT'n är riktigt fin
Jag gillar allt med den. Nån som vet om 24 timmars visaren är ställbar eller fixerad ?
Tack, låter helt kanonStällbar!
Hade de bara kört blå bezel och silver/svart tavla hade jag köpt den bums. Men guld/svart is a no go. Men det är väl bara vänta på fler alternativ11,9 mm!
Hatade den så fort ja såg den..
Riktigt bra. Tycker att den har lite drag från Rolex 6542.Håller med er gubbar, Tudor GMT'n är riktigt fin
Jag gillar allt med den. Nån som vet om 24 timmars visaren är ställbar eller fixerad ?
Fin och trevligt Daytona! Så otroligt tråkigt att Rolex valt snik material bara...
Känns ju kul att Rolex i princip arkebuserade hela marknaden för 116719BLRO med nya pepsi.
För vadå, drygt 110k kan man få pepsin + en Oysterlänk, istället för 370k eller vad det nu är för en i vitguld!
närmre än såhär kunde det ju knappt bli ändå.I wish, men kommer nog tyvärr inte hända - root beer sålde dåligt redan i slutet av 90-talet och de sista åren knappt alls.
Hade varit väldigt rimligt, om det är så.Snack om att nya pepsin från rolex inte går att byta över till oyster.
Jämför man endlinksen på SS Pepsi och nya DJ36 ser de inte alls lika dana ut som på föregående jubilee. Första länkraden ligger närmare caset och således borde också hålen för bandstiftet göra.Hade varit väldigt rimligt, om det är så.
Fast en liten tröst för de med nyköpt gulddinka iaf, kanske?
Bekräftat, oyster passar inte...tråkigt.