Lite trevliga filmer till morgonkaffet
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är nytt? Kronskyddet och index ser lika ut?
Skönt sommar swag
Haters gonna hate
Ny sekundvisare med lume också, vilket äntligen gör att den uppfyller kraven för dykarklockor!
Inga "dubbelindex", ny vridring och avsmalnande länk.
Min favorit helt klart,Den där är jävligt bra!
Ny sekundvisare med lume också, vilket äntligen gör att den uppfyller kraven för dykarklockor!
Ja verkligen fin! Färgerna på bezeln tilltalar mig mer än storebrorTycker den ser bra ut. Växer på mig hela tiden
Tror nog tavlan är billigare än så.Så Rolex släpper ny pepsi, för att vara lite snäll mot Vitguldspepsiägarna så gör de små justeringar så att man åtminstone inte kan byta till ett Oyster så att de ser nästan identiska ut.. Man skapar även en möjlighet för vitguldsägarna att punga ut 300k till om de inte känner att det är tillräcklig skillnad på dessa klockor genom att lägga till en blå tavla på vitguldaren?
Mycket märkligt, maxicase och jubilee lirar ju inte öht.
Bekräftat, oyster passar inte...tråkigt.
Tycker den ser bra ut. Växer på mig hela tiden
Inga "dubbelindex", ny vridring och avsmalnande länk.
Håller också med om att den ser trevlig ut! Finns den i 39mm tror jag den blir grym.Förutsatt att man inte gör en prishöjning som är fullständigt oskälig, så tycker jag den uppdaterats helt jävla rätt!
Vet att många stör sig på kronskydden, det gör inte jag - tvärtom tycker jag att de är väldigt lyckade. Men i övrigt.. Keramisk vridring, avsmalnande länk, en tavla som fått ett betydligt mer harmoniskt intryck med den uppdaterade, mindre stressiga vridringen.
Den lär inte få mest och flest lovord, inte med tanke på tillverkare och "mainstream" prisklass, men fan vad lyckad den ser ut att vara. Letat finbeater ett tag, och velat fram och tillbaka mellan Stowa Flieger, Sinn 556, Seiko SBDC051, samt kanske någon ytterligare. Tycker den här ser bättre ut!
Håller också med om att den ser trevlig ut! Finns den i 39mm tror jag den blir grym.
Då stod man iaf i kön till denna skönhetBlev ju helt såld på denna 126711CHNR, galet snygg och förhoppningsvis inte lika lång kö.
Och snyggare ändlänkar!För alla som missade Pepsiexpressen så har Steinhart lösning. Garanterat billigare, garanterat kortare leveranstid
Är det samma blå färg på GMT-ringarna hos Tudor som hos Rolex? På de bilder jag sett går Rolex vridring mer åt LILA?
Iaf på bilderna så slår Tudors släpp Rolex i år
Med vänlig hälsning
Ola G
Certina släpper re-edition på DS PH200. Ain't nothing like the real thing...men den kommer nog att bli en storsäljare. @Bjoerlin76 Hittar du ingen vintage kan du trösta dig med den här så länge Kommer till skillnad från många andra re-editions vara betydligt billigare än originalet också...ca 7´.