• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Basel 2018 the tråd >>>>>

Ny stulen bild från Mr Rolex Instagram och infästningen av jubilee-länken med en liten förklaring i texten.

https://www.instagram.com/misterrolex/

Skärmavbild 2018-03-22 kl. 11.10.12.png
Kommer 116710 oysterlänken alltså inte att passa denna?

ablogtowatch påstår att BLNR tas ur produktion. Jag betvivlar det men vi får se.

De ligger kvar på Rolex uppdaterade hemsida. Det logiska vore väl att ta bort dem därifrån om de ska utgå ur sortimentet. Så mycket lager av de modellerna har man nog inte liggande (vilket annat skulle kunna motivera att de finns kvar på sidan) så det är nog så att man fortsätter att tillverkar dem (min gissning)?

Det hade blivit en värdig post till Perfekt Duo-tråden tillsammans med din BB36 :)
BB36 kommer garanterat få lämna om BB39 ska in. De är för "lika" i mina ögon och hade det inte varit för storleken på BB41 hade jag köpt en sån för längesedan istället för BB36, är svag för dykare.

Så BB39 är helt enkelt de bästa som kunde släppas just nu. Perfekt till 30årsdagen om knappt 1 år :D

VA! Går det inte att byta till oyster på nya pepsin. Nä, då får det vara. USCH! FY! Nu dör hajpen totalt. "Kräks lite i munnen." Vem vill ha en sån!!!

(Hoppas att alla hoppar av kölistan så att jag kan få tag på en)

De ligger kvar på Rolex uppdaterade hemsida. Det logiska vore väl att ta bort dem därifrån om de ska utgå ur sortimentet. Så mycket lager av de modellerna har man nog inte liggande (vilket annat skulle kunna motivera att de finns kvar på sidan) så det är nog så att man fortsätter att tillverkar dem (min gissning)?

Det är precis så jag tänker. Ingen annan har rapporterat något om att BLNR inte ska finnas kvar. Däremot ska alla 31xx verk försvinna såsmåningom och då är frågan om BLNR kommer få vara kvar och få en ny boett och verk.

Frågan är hur många som skriver upp sig på så många stål pepsi som möjligt med avsikten att sälja vidare bra bit över list?
Säkert massvis. Lyckades knipa en plats på lista innan dom stängde den för oss dödliga. Ingen idé att sälja när/om man ens får en för då får man väl aldrig tag i en igen för listpris.

Tillbaka
Topp