Kommer 116710 oysterlänken alltså inte att passa denna?Ny stulen bild från Mr Rolex Instagram och infästningen av jubilee-länken med en liten förklaring i texten.
https://www.instagram.com/misterrolex/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer 116710 oysterlänken alltså inte att passa denna?Ny stulen bild från Mr Rolex Instagram och infästningen av jubilee-länken med en liten förklaring i texten.
https://www.instagram.com/misterrolex/
Kommer 116710 oysterlänken alltså inte att passa denna?
Känns som att det är en rimlig "hake" ändå..Ingen aning Men det är flera som har skrivit det i tråden tidigare, att den inte kommer att passa.
Kommer 116710 oysterlänken alltså inte att passa denna?
Bp bathyscaphe med ”annual calendar”
Håller med. Ingen höjdare direkt.Hm. Jag känner att jag har varit taskig mot många nya modeller, men jag tycker inte att kalenderrutorna ser fina ut sådär konstigt utspridda på tavlan.
Ja, den här var rent ut sagt ful. Den innan, bathyscape 38mm, en sån hade jag ögonen på, men läste att det kostar både livrem och hängslen att serva en BP..Hm. Jag känner att jag har varit taskig mot många nya modeller, men jag tycker inte att kalenderrutorna ser fina ut sådär konstigt utspridda på tavlan.
Jasså? Kostade mig 9200kr att serva min....betalade mer för att serva en rolex (ink delar)....Ja, den här var rent ut sagt ful. Den innan, bathyscape 38mm, en sån hade jag ögonen på, men läste att det kostar både livrem och hängslen att serva en BP..
Mvh Roffe
Den är trevlig...Gillas!
Jaha ok, ja, du vet väl bättre om du ägt/äger en. Jag har som sagt bara läst.Jasså? Kostade mig 9200kr att serva min....betalade mer för att serva en rolex (ink delar)....
Ny LLD i 36 mm. Då kanske man äntligen kan slå till på en LLD (utan datum ofc) då den förra hade alldeles för stor L2L för mina klena handleder.
Synd att datumfönstet skär in så fult..När vi ändå håller på då...
ablogtowatch påstår att BLNR tas ur produktion. Jag betvivlar det men vi får se.
Ja det ser lite konstigt ut..Synd att datumfönstet skär in så fult..
Flyttat det någon mm in till vänster . Låtit "ringen" varit intakt . Så hade det varit superJa det ser lite konstigt ut..
Våga testa Tudorn!
BB36 kommer garanterat få lämna om BB39 ska in. De är för "lika" i mina ögon och hade det inte varit för storleken på BB41 hade jag köpt en sån för längesedan istället för BB36, är svag för dykare.Det hade blivit en värdig post till Perfekt Duo-tråden tillsammans med din BB36
De ligger kvar på Rolex uppdaterade hemsida. Det logiska vore väl att ta bort dem därifrån om de ska utgå ur sortimentet. Så mycket lager av de modellerna har man nog inte liggande (vilket annat skulle kunna motivera att de finns kvar på sidan) så det är nog så att man fortsätter att tillverkar dem (min gissning)?
Flyttat det någon mm in till vänster . Låtit "ringen" varit intakt . Så hade det varit super
Får migrän av den tavlanBp bathyscaphe med ”annual calendar”
Ny LLD i 36 mm. Då kanske man äntligen kan slå till på en LLD (utan datum ofc) då den förra hade alldeles för stor L2L för mina klena handleder.
Säkert massvis. Lyckades knipa en plats på lista innan dom stängde den för oss dödliga. Ingen idé att sälja när/om man ens får en för då får man väl aldrig tag i en igen för listpris.Frågan är hur många som skriver upp sig på så många stål pepsi som möjligt med avsikten att sälja vidare bra bit över list?
Får migrän av den tavlan