Storlek på den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Storlek på den?
Letat lite efter den infon på deras sida men hittar inget, kan du länka?ablogtowatch påstår att BLNR tas ur produktion. Jag betvivlar det men vi får se.
Certina släpper re-edition på DS PH200. Ain't nothing like the real thing...men den kommer nog att bli en storsäljare. @Bjoerlin76 Hittar du ingen vintage kan du trösta dig med den här så länge Kommer till skillnad från många andra re-editions vara betydligt billigare än originalet också...ca 7´.
Lite nytt från Certina
Kanske påminner lite mer om inhouse-förlagorna?Jag tycker Omegorna på påminner väldigt mycket om Longines Heritag Flagship 60, förutom luggarna...
45mmStorlek på den?
Typiskt, tänkte om det var den nya mindre boetten
Attans! Ingen olimiterad 40mm FF
När vi ändå håller på då...
Månfas är ju livsavgörande då du dyker i tidvatten-påverkade områden.Alltså dessa ska föreställa dykarklockor? Månfas och kalender?
Lite nytt från Certina
Månfas är ju livsavgörande då du dyker i tidvatten-påverkade områden.
All min samlade dykkunskap har jag lärt mig av Tintin och Dupontarna.Sagt med glimten i ögat?
Ph200 är i mina ögon det bästa från Basel i år. Är bra sugen på att handla!
Den var fasligt tjusig. Vet du ngt om storlek?
Letat lite efter den infon på deras sida men hittar inget, kan du länka?
Den där presenterades egentligen innan Basel. 41mm.
Ah ok, tack iaf! 41, hmm... hade hoppats på 38-39.
Får gå och klämma på dem snart då!Certina har skrivit tidigare på Instagram att den kommer ut i slutet av april till AD
Gäller detta även Ph200?Certina har skrivit tidigare på Instagram att den kommer ut i slutet av april till AD
Gäller detta även Ph200?
Jag kommer nog slå till på en sådan.
Wow mässans bästa fram och baksida
Lol de har snott färgen på framsidan från föräldrarnas tapet på extratoaletten i källaren som inte är renoverad sen 70-taletWow mässans bästa fram och baksida
Letat lite efter den infon på deras sida men hittar inget, kan du länka?
@DenkeMånfas är ju livsavgörande då du dyker i tidvatten-påverkade områden.
Heeeelt sjuka tavlor...