• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Basel 2018 the tråd >>>>>

upload_2018-3-22_12-43-13.png

upload_2018-3-22_12-43-56.png

Fantastiskt... vad står "N" för?

Agree! Om den håller sig kring de 700€ som det har hintats om när den landar i Sverige kommer jag slå till. Vintage PH är ju stört bra, men dels är det för dyrt...över 20´är väl ingen ovanlighet, plus att jag känner mig inte tillräckligt kunnig för at kunna avfärda eventuella omålade tavlor m.m. som verkar förekomma hyfsat ofta.

Den där presenterades egentligen innan Basel. 41mm.

Har iaf ställt mig på intresselista på PH200, ska bli kul när den landar. Trist att den är lite stor!

Vart köar du om man får fråga? Att den skulle vara mindre än originalets 40mm är nog osannolikt om man hoppas på att det kommer en kompletterande storlek framöver.

Ringde Klockmaster fältan för intresseanmälan. De skulle få mer info under morgondagen. Enligt certinas Instagram kommer den till butik i oktober, så lite trist att det blir så sent. Storlek på ca 42mm vilket egentligen är lite för stort för min del!

Vad tycker ni om den hemska Oris-Pateken? Våldsamt underlig Aquanaut som är stor och rent av nästan ful. Knapparna är hemska och färgkombon så opatek det bara kan bli. För att vara en 5980 i en Aquanaut-boett så känns den inte jättelyckad. :)

6E66D087-A0FB-47DD-BE30-7C3D5653A8F3.jpeg
Såg denna imorse i mobilen på väg till jobbet och tyckte först spontant att den var ganska snygg. Sen såg jag listpriset på $43 700....kollade igen om det var ädelmetall men icke.

Tillbaka
Topp