Tror det var ett hoax eller en önskedröm? Enda nya LLDn jag hittar i Longines info är den svarta 42 mm.Nån som hittar nån mer info om LLD 36? Låter ju riktigt bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror det var ett hoax eller en önskedröm? Enda nya LLDn jag hittar i Longines info är den svarta 42 mm.Nån som hittar nån mer info om LLD 36? Låter ju riktigt bra!
Hoppas inte det.. bilden jag postade var på en kvinnas arm iaf.Tror det var ett hoax eller en önskedröm? Enda nya LLDn jag hittar i Longines info är den svarta 42 mm.
Hittar inte heller nåt, bara en bild i Hodinkees flöde.Tror det var ett hoax eller en önskedröm? Enda nya LLDn jag hittar i Longines info är den svarta 42 mm.
Tror det var en "tänk om de kunde göra en ......" önskan. Men o andra sidan har de en annan bild på en "Longines Military Watch" som inte heller är med i det presenterade så det kanske kommer? (den såg dock patinerad ut på riktigt så.....?)Hittar inte heller nåt, bara en bild i Hodinkees flöde.
Jag har svårt att komma på nånting som gör mig argare än den här typen av datumvisning. Som att det är svårt att gissa vad morgondagens datum är när man vet dagens?
Varför det?Nytt från Breguet. Gillar stilen men ska jag spendera sådana summor vill jag ha ett verk med kolumnhjul.
https://www.breguet.com/en/timepieces/new-models-la-marine/5527#!40202
Därför att det ger en smidigare kronografkänsla, är dyrare att tillverka och montera (vilket man kan vilja ha när man betalar 2-300k) men kanske mest för att jag är snobbig när det kommer till såna här saker. Så fix ide precis som det mest annat i den här världen.Varför det?
Fick svaret av Nymans att man kunde få besked först nästa vecka då de vet vilken tilldelning av klockor de får. Borde vara samma svar men 15 år är direkt töntigt.För er info, det är Krons ur som säger att det är 10-15 års väntetid på nya GMT pepsi.
Då lär den väl kosta lika mkt som vitguldaren hos gråhandlarna eller genom de som tilldelats en tidigt.För er info, det är Krons ur som säger att det är 10-15 års väntetid på nya GMT pepsi.
Jag tror inte att de har övergett kolumnhjul för att det är billigare att tillverka. Breguet gör bland de mest tekniskt avancerade verken i världen och registrerar fler patent än något annat klockmärke. Kan sätta pengar på att chronon som sitter i 5527 både är långt mer komplicerad, och kostar mer att tillverka än valfri ordinarie kolumnhjulschronoDärför att det ger en smidigare kronografkänsla, är dyrare att tillverka och montera (vilket man kan vilja ha när man betalar 2-300k) men kanske mest för att jag är snobbig när det kommer till såna här saker. Så fix ide precis som det mest annat i den här världen.
Då lär den väl kosta lika mkt som vitguldaren hos gråhandlarna eller genom de som tilldelats en tidigt.
Säga 10-15 års väntetid är ju bara fjantigt av personen på krons
https://www.instagram.com/stories/hodinkee/Hittar inte heller nåt, bara en bild i Hodinkees flöde.
Jag tror inte att de har övergett kolumnhjul för att det är billigare att tillverka. Breguet gör bland de mest tekniskt avancerade verken i världen och registrerar fler patent än något annat klockmärke. Kan sätta pengar på att chronon som sitter i 5527 både är långt mer komplicerad, och kostar mer att tillverka än valfri ordinarie kolumnhjulschrono
Fick svaret av Nymans att man kunde få besked först nästa vecka då de vet vilken tilldelning av klockor de får. Borde vara samma svar men 15 år är direkt töntigt.
Well, om de marknadsför 36mm som en damklocka, så antar jag att jag vill ha en damklocka då (fast förmodligen den svarta)
Men det är ju bara för "ladies". Det står ju.
Tja vet inte om det är Longines själva som kallar modellen för ladies eller om det bara är Hodinkee-kvinnan Oavsett så vill jag också ha en, i svart!Well, om de marknadsför 36mm som en damklocka, så antar jag att jag vill ha en damklocka då (fast förmodligen den svarta)
aha, trodde det var Longines själva som gått ut med bilden.Tja vet inte om det är Longines själva som kallar modellen för ladies eller om det bara är Hodinkee-kvinnan Oavsett så vill jag också ha en, i svart!
Nej jag som tog ett screenshot från Hodinkees Instagram Stories-flöde.aha, trodde det var Longines själva som gått ut med bilden.
Jag hade gärna sett att Tudors GMT inte hade Pepsi-bezel. Jag tycker
Men det är ju bara för "ladies". Det står ju.
Fjantigt att de "bestämmer" åt sina kunder vad som är rätt storlek för vilket kön. Det lär ju var och en känna själv. Den ser ju iaf trevlig ut.
Man ska nog inte bokstavstolka eller dra för stora växlar på det där med 15 år.
Vad det betyder är nog ungefär något i stil med: "Vi kommer att få 15 klockor per år och det har varit ett jäkla ringande, minst 100 samtal, sedan bilderna släpptes". (Påhittade siffror).
Jag tänker på invictaGrand Seiko Blue Ceramic Limited Edition: SBGJ229G