Vilka var det som sa detta?
Spelar ingen roll egentligen, eftersom ingen vet. Det är lite som att säga "jodu, det är ju tjolihopptjolihej många års väntetid på den modellen".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilka var det som sa detta?
Kan det vara deras Aquaracer som släpptes förra året du menar?Vad var det för en heuer med vit urtavla och orangea visare jag så någonstans i tråden. Orkar inte bläddra igenom alla sidor igen. Någon som har koll?
Mycket möjligt. Stort tackKan det vara deras Aquaracer som släpptes förra året du menar?
Så jävla bra!Mest intressanta från Bazel är nog ändå
Ja tänk om de bygger vidare på den. En GMT, en chrono osv.Mest intressanta från Bazel är nog ändå
Kommer säkerligen fler modeller på den boettenJa tänk om de bygger vidare på den. En GMT, en chrono osv.
Förmodligen inte. Men det är ju med de proportionerna BB borde släppts från början.Ja tänk om de bygger vidare på den. En GMT, en chrono osv.
Way 2013 heter den har jag för migMycket möjligt. Stort tack
Boetten är svinbra. Särskilt när man jmf med gamla boetten. Som du säger kan modellen slipas/byggas på, för egen del får de gärna ta bort det ”gula” nyanserna.. vad det nu ska efterlikna.Mest intressanta från Bazel är nog ändå
Hoppas det kommer fler färgalternativ innan nästa BaselMest intressanta från Bazel är nog ändå
Den?Vad var det för en heuer med vit urtavla och orangea visare jag så någonstans i tråden. Orkar inte bläddra igenom alla sidor igen. Någon som har koll?
Trevlig rackare
Tjurögat hade vart ifall den levererades med tjockt plexi!Mest intressanta från Bazel är nog ändå
Tyvärr glas vad jag förstår och läst. Då är den här ett trevligt alternativ även om den är på 40mm. RAG limited edition släppt hösten 2017... Fast vad tusan glaset är ingen dealbreaker men mycket önskar sig mer...Typiskt
Edit: eller är det bara stålisen som får glasbaksida?
Man kan inte få allt, men ibland någotTjurögat hade vart ifall den levererades med tjockt plexi!
Well... Tudor har väl inte direkt snålat med varianter på Black Bay dåva...Hoppas det kommer fler färgalternativ innan nästa Basel
Gilt är ju halva grejen varför jag vill ha en BB! Svart, lite guld och en klick rött. Perfekt kombo ser gärna en med röd vridning dock då den färgen väckt mest habegär. Men de kommer nog snart såBoetten är svinbra. Särskilt när man jmf med gamla boetten. Som du säger kan modellen slipas/byggas på, för egen del får de gärna ta bort det ”gula” nyanserna.. vad det nu ska efterlikna.
Kan lätt tänka mig en sådan som riktig beater.
Tyvärr är den inte så liten som den ser ut där, men en klar förbättring.Mest intressanta från Bazel är nog ändå
Den här är ruskigt fin.Mest intressanta från Bazel är nog ändå
Åt rätt håll, både diameter och höjd är ju mindre.Tyvärr är den inte så liten som den ser ut där, men en klar förbättring.
Den här är ruskigt fin.
Jag slängde mig på mail och telefon och ställde mig i kö på en "pepsi", fick svar att jag får veta ungefär när det skall gå att hämta upp drickan, så fort de får klara leveransdatum och antal levererade, så skulle han höra av sig.
Jag har en 114060 i tankarna som beater/bad/inte uppdaterat. Men den här, BB58 fick mig att fundera.. kan det vara värt att spara den skillnaden det kostar att köpa en sub ist för denna?
30k är juh ändå en weekend eller två..
Fan, synd på de sötsliskiga guldsiffrorna på bezelen. Annars hade det varit klara besked!
Så mkt fint, så lite kosing. Och flint är man på väg att bli också, så nån röv är det väl ingen som vill köpa
Mvh Roffe
Nja.. att mitt hår going Bruce Willis, gör det antagligen svårare att kunna sälja röven. Jag har aldrig testat dock. Men de som drar in mest pengar är väl iofs de som säljer andras rövar, så får väl satsa på det om jag ska kunna uppgradera till tvåsiffrigt med bankfack.Gör flinten att du inte lyckas sälja din röv längre? Livet är hårt...
Nej jag är lite nyfiken på lug2lug-måttet på den nya. Det är ju längden på den gamla som varit "största problemet" men ändå så pratas det ingenting om det måttet på den här nya..Tyvärr är den inte så liten som den ser ut där, men en klar förbättring.
Det måttet pratas nästan aldrig om oavsett klocka och de stör mig något enormt. Tycker L2L är precis lika viktigt att få veta som diametern och tjocklek.Nej jag är lite nyfiken på lug2lug-måttet på den nya. Det är ju längden på den gamla som varit "största problemet" men ändå så pratas det ingenting om det måttet på den här nya..
En BB GMT och en Rolex Pepsi? Känns som en del pengar i onödan.
Men bb58 är fin, dock så stör jag mig lite på länken... 114060 kan tyckas tråkig, jag håller till viss del med, men känns som en klocka man bör kunna ha ett bra tag, utan att tröttna på, eller behöva vara allt för försiktig med.
Mvh Roffe
När "min" AD får veta när de får in sina leveranser från Rolex, samt hur många GMTs i blått/rött som kommer med den leveransen, så blir jag informerad.Ah, okej. Jag bara utgick ifrån att du menade Tudor-pepsin eftersom ingen AD rimligtvis kommer att kunna svara på "leveransdatum och antal levererade" för Rolex-pepsin. Men absolut. Kör på en sån du, det blir nog bra.
När "min" AD får veta när de får in sina leveranser från Rolex, samt hur många GMTs i blått/rött som kommer med den leveransen, så blir jag informerad.
Vad är det som är så otroligt orimligt med det..?
Och Ja, en SÅN blir det oavsett.
min fråga gällde sub vs BB58.
Mvh Roffe
Tack så mkt..?Det låter jättebra. Gratulerar.
Bort med det gula och möjlighet till datum!Boetten är svinbra. Särskilt när man jmf med gamla boetten. Som du säger kan modellen slipas/byggas på, för egen del får de gärna ta bort det ”gula” nyanserna.. vad det nu ska efterlikna.
Kan lätt tänka mig en sådan som riktig beater.