Oew
Guld
Ja det är riktigt tröttsamtJapp, därför det inte går att läsa någon av de större sidorna - speciellt inte Hodinkee.
Folk vågar som max sträcka sig till typ "inte riktigt min grej" - följt av socker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det är riktigt tröttsamtJapp, därför det inte går att läsa någon av de större sidorna - speciellt inte Hodinkee.
Folk vågar som max sträcka sig till typ "inte riktigt min grej" - följt av socker.
Tror dock inte de bryr sig ett dugg.Ja det är riktigt tröttsamt
Nej det gör de inte, och majoriteten av deras läsare gör nog inte det heller.Tror dock inte de bryr sig ett dugg.
Tycker den är mer lik Seiko AGS eller kanske Omega Seamaster Cosmic 2000. Vet dock inte vad advokaterna tyckte om dem. Med det sagt vet jag inte varför man vill kopiera en sådan IMHO ful klocka.Är jättelik, får se om den klarar sig ifrån APs advokater... Förmodligen men lär vara det som har styrt designen.
Gammal synd, detta är en ny kopia av en väldigt aktuell modell.Tycker den är mer lik Seiko AGS eller kanske Omega Seamaster Cosmic 2000. Vet dock inte vad advokaterna tyckte om dem.
Håller med !Helt sjukt hur klockskribenter inte vågar skriva något negativt om någon tillverkare.
Tycker att den är väldigt väldigt lik ap, länk, tavla osv.Om du menar AP RO so är den inte jättelik, har ju inte ens den typiska bezeln. Tycker mer den ser ut som Seiko eller Citizen från 70-talet med integrerade länkar och texturerade tavlor.
Det tror jag också. Speciellt nu när det verkligen har visat sig säkert att storleken är på "återgång"Jag tror att succén hade blivit ännu större om man stannat vid originalmåttet på 40mm.
Sitter och klurar på om man skulle dra igång ett gruppköp så småningom?Ett helt givet val för mig! Jag ska hänga på låset när den dyker upp!
Är sjukt sugen på orginalet också.
Jag är på!Sitter och klurar på om man skulle dra igång ett gruppköp så småningom?
80h PR, plexi, 200 meter och ingen löjlig gulaktig lume... assååååå... ta mina pengar...
Enda om:et är väl att kvaliten/känslan på boetten inte känns hundra när man väl håller den i handen, men det känns ändå som om Certina borgar för någorlunda hög kvalite.
https://www.ablogtowatch.com/blancpain-fifty-fathoms-bathyscaphe-day-date-70s-watch/
Hands-On med nya BLANCPAIN FIFTY FATHOMS BATHYSCAPHE
Cool klocka
Har inte du en chrono Bathyscape?Helvete, så var den limiterad då! Nåja, BP brukar ju ta sin tid att klämma ur sig 500 bitar, så hinner nog sälja av och spara
Har inte du en chrono Bathyscape?
Din chrono är coolare men det är klart du ska ha en klocka med funky tavla juhJo Men ingen trehandare med day-date och funky tavla.
Maurice Lacroix kom med lite nyheter också.
Snygg! ....men väldigt lik en annan modell
Din chrono är coolare men det är klart du ska ha en klocka med funky tavla juh
Från RO?Yes. Onekligen. Bara glasringen som skiljer sig lite.
Tokfake. Episkt fail av Hodinkee
Tycker det borde funnits bättre människor att fotografera också? Eller har jag orimliga krav?Tokfake. Episkt fail av Hodinkee
Inte orimliga krav i mina ögon.Tycker det borde funnits bättre människor att fotografera också? Eller har jag orimliga krav?
Hur fan kan man bära en fake på Baselworld?? Bilden verkar vara borttagen nu också hehe
Det är bra fråga! Och ja bilden är borttagen nu!Hur fan kan man bära en fake på Baselworld?? Bilden verkar vara borttagen nu också hehe
Bilden är borta. Vem var det som bar den?Tycker det borde funnits bättre människor att fotografera också? Eller har jag orimliga krav?
Bilden är borta. Vem var det som bar den?