Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle bli ett köp direkt för min del, tror det skulle kunna bli riktigt lyckat!Om vi nu drar långsiktiga önskningar så önskar jag mig en ny Milgaus baserad på den tidigare referensen, fast i 40mm.
Blev ju årets grej när man bytte en bezel... Så inte direkt så att nån har flrväntningar på att de gör en Omega och kör 18 limited editions
PS. Du har samma namn som min gamla chef... Du råkar inte segla?
PS. Du har samma namn som min gamla chef... Du råkar inte segla?
Nej helt ointresserad av segling. Visserligen gillar jag att åka båt till Tyskland och handla alkohol.
Whats not to love? Supersnygg och superbekväm!Förstår mig inte på jubilee alls, ännu mindre på sporturen - kan du förklara charmen?
+1Whats not to love? Supersnygg och superbekväm!
Whats not to love? Supersnygg och superbekväm!
Whats not to love? Supersnygg och superbekväm!
Tycker att de nya sportrollarna gör sig riktigt bra på jubilee!
Ni har alla såklart fel Jubilee är endast för folk som nyss pensionerat sig från nån mellanchefsroll i näringslivet eller som kommunpolitiker och som kommer spela mycket golf och bo på halvtid i läggenheten i Nice.
30 år att lösa jubilee och lägre handikapp bara, inga konstigheterHaha. Obehagligt träffsäkert. 30 i hcp (borde alltså spela mycket mer), lägenhet ett par gator ovanför promenaden och mellanchef på förhållandevis stort bolag. Nu är det alltså bara pensionering (tyvärr 30+ år kvar) och en sportrolle på jubilee kvar! #lifegoals
Eller för alla oss unga banknissar som egentligen ville ha Day Date men inte riktigt vågade/hade rådNi har alla såklart fel Jubilee är endast för folk som nyss pensionerat sig från nån mellanchefsroll i näringslivet eller som kommunpolitiker och som kommer spela mycket golf och bo på halvtid i läggenheten i Nice.
Trodde det var då man köpte cartier?Eller för alla oss unga banknissar som egentligen ville ha Day Date men inte riktigt vågade/hade råd
Är det bara jag som tycker att de tappade bollen med olika färg på lumen?Hörde av en av dem som startade klocksnack ( @Denke ) att man lika gärna kunde lägga ner Basel i år eftersom denna redan presenterats.
Med tanke på titeln på denna tråd så börjar jag fundera hur många nya jlc kommer med?
Dom har ju tydligen så många nya modeller på pipen eftersom dom släppte nya polaris serie innan Basel!
Spännande
(Bild lånat från the www)
Just det, det stämmer nogDom kom väl med den serien på SIHH. Tror dom hänger där istället för Baselworld?
Denna modellen kommer bli Årets mest uppmärksammade på mässan.Nej, allt som på något sätt är färgat är "fejkpatina"!!!
Detta är fejkpatina:
Haha, ja den hade nog blivit en succé!Denna modellen kommer bli Årets mest uppmärksammade på mässan.
Helt fantastisk!Haha, ja den hade nog blivit en succé!
Den gjordes tyvärr bara i ett väldigt exklusivt exemplar och såldes på en välgörenhetsauktion till Barncancerfonden
Den svarttavlade är sjukt bra, blir sugen på riktigt.Med tanke på titeln på denna tråd så börjar jag fundera hur många nya jlc kommer med?
Dom har ju tydligen så många nya modeller på pipen eftersom dom släppte nya polaris serie innan Basel!
Spännande
(Bild lånat från the www)
Jag mailade Olof på nylans tidigare idag och frågade när det blåa skulle komma och om han kunde sätta upp mig på listan.Den svarttavlade är sjukt bra, blir sugen på riktigt.
Undrar hur lång tid det kommer tills den kommer till butik.
Nja, 40 mm men en aaaaning maxi-case, GRÅ keramisk bezel, samma tavla som vitguldspepsin. Den tar vi!40 mm och keramisk bezel!
Om vi nu drar långsiktiga önskningar så önskar jag mig en ny Milgaus baserad på den tidigare referensen, fast i 40mm.
Om vi nu drar långsiktiga önskningar så önskar jag mig en ny Milgaus baserad på den tidigare referensen, fast i 40mm.
Rolex släpper sin stål gmt på jubilee