• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Basel 2018 the tråd >>>>>

Om vi nu drar långsiktiga önskningar så önskar jag mig en ny Milgaus baserad på den tidigare referensen, fast i 40mm.
QXHz1fR.jpg

Blev ju årets grej när man bytte en bezel... Så inte direkt så att nån har flrväntningar på att de gör en Omega och kör 18 limited editions :D

PS. Du har samma namn som min gamla chef... Du råkar inte segla? ;)

Haha ja precis, lite trist att det är ens högsta önskan att det kommer en ny färg på bezeln eller liknande :D

Nej helt ointresserad av segling. Visserligen gillar jag att åka båt till Tyskland och handla alkohol.

Ni har alla såklart fel ;) Jubilee är endast för folk som nyss pensionerat sig från nån mellanchefsroll i näringslivet eller som kommunpolitiker och som kommer spela mycket golf och bo på halvtid i läggenheten i Nice.

Haha. Obehagligt träffsäkert. :pompus: 30 i hcp (borde alltså spela mycket mer), lägenhet ett par gator ovanför promenaden och mellanchef på förhållandevis stort bolag. Nu är det alltså bara pensionering (tyvärr 30+ år kvar) och en sportrolle på jubilee kvar! #lifegoals

Haha. Obehagligt träffsäkert. :pompus: 30 i hcp (borde alltså spela mycket mer), lägenhet ett par gator ovanför promenaden och mellanchef på förhållandevis stort bolag. Nu är det alltså bara pensionering (tyvärr 30+ år kvar) och en sportrolle på jubilee kvar! #lifegoals
30 år att lösa jubilee och lägre handikapp bara, inga konstigheter ;)

Ni har alla såklart fel ;) Jubilee är endast för folk som nyss pensionerat sig från nån mellanchefsroll i näringslivet eller som kommunpolitiker och som kommer spela mycket golf och bo på halvtid i läggenheten i Nice.
Eller för alla oss unga banknissar som egentligen ville ha Day Date men inte riktigt vågade/hade råd ;)

Med tanke på titeln på denna tråd så börjar jag fundera hur många nya jlc kommer med?
Dom har ju tydligen så många nya modeller på pipen eftersom dom släppte nya polaris serie innan Basel!
400BDE22-027F-423E-B3E8-0DA444186676.jpeg

Spännande

(Bild lånat från the www)

Med tanke på titeln på denna tråd så börjar jag fundera hur många nya jlc kommer med?
Dom har ju tydligen så många nya modeller på pipen eftersom dom släppte nya polaris serie innan Basel!
400BDE22-027F-423E-B3E8-0DA444186676.jpeg

Spännande

(Bild lånat från the www)
Den svarttavlade är sjukt bra, blir sugen på riktigt.
Undrar hur lång tid det kommer tills den kommer till butik.

Tillbaka
Topp