Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där var helt galen.![]()
Ska bli kul att se om några av de han lagt ut stämmer. Ser ju ut att vara tryckta bilder?
Alltså om det här är resultatet av vad som teasats av Tudor med målade index så är det fan pinsamt![]()
Anti-klimax.Om man förutsätter att det Stahl lägger ut stämmer, vilket det skulle kunna göra eftersom det ser ut att vara fotat ur produktkatalogen och det bara är en dag kvar. Så undrar jag:
1. Varför i helvete är nya stål YM 42mm stor?
2. Varför är dykklockan i tvåton??
Och... vart är nya guldisen.
det där måste vara ett skämt... huvvaAlltså om det här är resultatet av vad som teasats av Tudor med målade index så är det fan pinsamt![]()
Stahl skrev även såhär förrOm man förutsätter att det Stahl lägger ut stämmer, vilket det skulle kunna göra eftersom det ser ut att vara fotat ur produktkatalogen och det bara är en dag kvar. Så undrar jag:
1. Varför i helvete är nya stål YM 42mm stor?
2. Varför är dykklockan i tvåton??
Och... vart är nya guldisen.
Tack för den! Där kom lunchen uppAlltså om det här är resultatet av vad som teasats av Tudor med målade index så är det fan pinsamt![]()
HahahaTack för den! Där kom lunchen upp![]()
Haha usch, kan inte stämma.Alltså om det här är resultatet av vad som teasats av Tudor med målade index så är det fan pinsamt![]()
Trist att Tudor tror att snöflingan funkar på allt.possible homerun for Tudor?
![]()
Alltså om det här är resultatet av vad som teasats av Tudor med målade index så är det fan pinsamt![]()
Well, om nya BLNR på jubilee stämmer så hade han ju rätt i den posten.Stahl skrev även såhär förr
![]()
Rolex brukar väl släppa lite pö om pö också?
Samt nytt urverk, 3285.Well, om nya BLNR på jubilee stämmer så hade han ju rätt i den posten.
Nya BLNR lär ju ha ny ref (126710BLNR), jubilee och skillnad på tavlan med kronan mellan "Swiss Made".
Just ja.Samt nytt urverk, 3285.
Gissningar är väl halva grejen innan mässan?Är det inte bra att hålla tråden ren från gissningar nu och bara köra bekräftade grejer nu?![]()
Agreed!Gissningar är väl halva grejen innan mässan?![]()
OM det där stämmer (och inte är en rökridå) så är det inget jag kommer att stånga mig blodig för att hamna på en kölista för... lite skönt på ett sätt, lite tråkigt på ett annat.YM2 ser väl ut att stämma rätt så bra med klippen som Rolex har släppt. Lite roligt att Rolex officiella instakonto har gillat bilden.
![]()
Hahaha vad är det där?Alltså om det här är resultatet av vad som teasats av Tudor med målade index så är det fan pinsamt![]()
Nåja, det är ju inte officellt förrän imorgon. Förhoppningsvis är det bara BS.Gäsp... tråkiga släpp rakt igenom
Skulle ej förvåna mig om det stämmer. Nån har väl fotat av pressmaterialetNåja, det är ju inte officellt förrän imorgon. Förhoppningsvis är det bara BS.