2012 kom 5235 i WG, har aldrig gjorts i YG, denna är i RGRätta mig om jag har fel men det är ingen nyhet? Eller har den inte gjorts i YG förut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
2012 kom 5235 i WG, har aldrig gjorts i YG, denna är i RGRätta mig om jag har fel men det är ingen nyhet? Eller har den inte gjorts i YG förut?
Ny Explorer 2. Batman på jubilee.Vill någon "låsa" in några Rolex predictions då? Ny coke eller batman gmt med jubilee kanske är ett safe bet?
Vad tror ni?![]()
Gissningar är väl halva grejen innan mässan?![]()
Stör du dig på gissningar får du hålla ut i drygt 24h timmar. Alternativt så undviker du tråden fram till imorgonÄr det inte bra att hålla tråden ren från gissningar nu och bara köra bekräftade grejer nu?![]()
Alltså om det här är resultatet av vad som teasats av Tudor med målade index så är det fan pinsamt![]()
Förstår det! Men när man väl är insatt i tråden så är ju gissningar det roligaHinner bara skumma tråden när jag jobbar för att inte tappa för mycket produktivitet.. Då är hard facts bra![]()
Inget är "safe bet" när det kommer till RolexVill någon "låsa" in några Rolex predictions då? Ny coke eller batman gmt med jubilee kanske är ett safe bet?
Vad tror ni?![]()
Ingen dum idé allsFörstår det! Men när man väl är insatt i tråden så är ju gissningar det roliga
Borde nästan ha en annan tråd som är hårt modererad med endast bekräftade updates![]()
Jodå, "kölistor", hype och överpris på gråmarknadInget är "safe bet" när det kommer till Rolex![]()
Haha santInget är "safe bet" när det kommer till Rolex![]()
Visst?Ingen dum idé alls
Förutom det då!Jodå, "kölistor", hype och överpris på gråmarknad
RPR hade tydligen rätt med både BB Chrono och SD43 innan de släpptes för att ta några exempel."Ser ut att vara fotat i pressmaterial så de måste stämma" ja för det är ju så svårt att printa ut en photoshoppad bild och ta en kass bild på ett A4...![]()
Bara för att man har rätt en gång så betyder det inte att man alltid har detRPR hade tydligen rätt med både BB Chrono och SD43 innan de släpptes för att ta några exempel.
Hoppas att han inte har rätt denna gång.
Lär komma fler släpp dcok.
Jag lägger ingen värdering i det, säger bara att han hade rätt om de två släpper folk trodde minst på då.Bara för att man har rätt en gång så betyder det inte att man alltid har deträtt säker på att dom haft fel fler gånger..
Vill se minen på alla besvikna säljareOm Batman på jubilee stämmer kommer många skjuta sig själva för att man köpt hypen kring ryktet att den går ur produktion
Sett flera på Blocket på över 150'!
"Batman säljes, unik, passa på nu! Gjordes bara x år, värderaket att förvara i kassaskåpet"Vill se minen på alla besvikna säljare
Det här kanske är Rolex sätt att åtgärda problemen med oändliga kölistor, släpp bara hyllvärmare 2019.Rolex, vilket antiklimax!
Slipper dock kötta för att stå på någon lista, vilket är skönt!
Dags att plocka fram din nu"Batman säljes, unik, passa på nu! Gjordes bara x år, värderaket att förvara i kassaskåpet"
Vet någon vilken tid det släpps imorgon? Antar det är fler än mig som har inbokade skenmöten under morgondagen.
Eller besvikna köpareVill se minen på alla besvikna säljare
I wish, skulle hivat den i dagens hysteriDags att plocka fram din nu"Extrapris kom och köp! 160' "