• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Basel 2019 the tråd >>>>>

SLZAndersson

Cartier
Enligt många rykten på nätet blir det en Coke på jubilee! Tydligen någon som har kommit över en (sjukt) suddig bild på en sådan. Kan det stämma?
enssj-.jpg

Absolut inte omöjligt, men väldigt lätt att photoshoppa också :)
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Det är så extremt j-vla tröttsamt och ointressant att i den typ hundrade tråden av varierande ämne läsa om Rolex kötider och produktionsstrategier.
Ska det verkligen vara en omöjlighet att hålla topic i en så specifik tråd som Basel 2019???
Tycker du ja. Rolex är bra.
Jag hoppas fortfarande på en ny/till Milgauss för att hålla topic :D
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Tycker du ja. Rolex är bra.
Jag hoppas fortfarande på en ny/till Milgauss för att hålla topic :D

Har inte sagt någon om att Rolex är bra eller dåligt. Enbart att diskussionen om kötider och produktion inte hör hemma i i tråden och att den redan förs på ett antal andra ställen på KS.

Hoppas på en TT-Milgauss med gulaktigt glas a´la 70-tal för att även jag hålla topic :)
 

sir alex

Panerai
Hoppas morgondagen levererar. Det man sett hittils har varit sisådär från Rolex. Jag önskar en vit Explorer 1. Milgauss ska de inte tafsa på dock.
Hoppas på en dykare från GS i vettig size också.
 

sjökvist

<—Axel Nilson
Det är så extremt j-vla tröttsamt och ointressant att i den typ hundrade tråden av varierande ämne läsa om Rolex kötider och produktionsstrategier.
Ska det verkligen vara en omöjlighet att hålla topic i en så specifik tråd som Basel 2019???
När det gäller rolex så tar det inte många minuter innan det ballar ur fullständigt;)
 
Topp