Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket fin, men hade varit en fullpoängare om den va 39mm och tunnareDenna var ju helt fantastisk, wow (dessutom typ första TTn jag gillar)!
![]()
Min favorit från rolex 2019 är ny DJ36 utan tvekan.
Ser ut som en klassisk dj bör och den blå tavlan är fantastisk. 63' tycker jag dock är lite saftigt![]()
nej då .. jag tror att det kommer fler nyheter, verkar som det på deras instagram...Tveksamt, de menar väl bara att basel är hektiskt med många besökare osv, antar jag (?)
Vad mäter den?Mycket fin, men hade varit en fullpoängare om den va 39mm och tunnare![]()
41mm och är jäkligt tjockVad mäter den?
Man får hoppas!nej då .. jag tror att det kommer fler nyheter, verkar som det på deras instagram...
Det är därför Rolex är så spännande just nu, det är inte känslan av massproducerade Seamasters, utan lite mer unikt, jag gillar att de håller tillbaka produktionen lite.
Kostar 60.000kr !! är det solitt guld?Denna var ju helt fantastisk, wow (dessutom typ första TTn jag gillar)!
![]()
JAJA det här kan man diskutera i 200 andra trådar, tillbaka in i någon av dem svp.Jag tror inte att det är eftersom Rolex håller tillbaka produktionen det är brist på SS sportklockor.
Snarare AD som säljer större delen av tilldelade klockor till gråhandlare/ säljer privat själva för att tjäna mer pengar.
Hoppas på 39mm??Den här är lite märklig, ser ut som en svart 41 mm men utan fejknitar/gilt osv.
![]()
Fem plus om den inte har nitad länk och är 39mm.Den här är lite märklig, ser ut som en svart 41 mm men utan fejknitar/gilt osv.
![]()
Samt helguld.Mycket fin, men hade varit en fullpoängare om den va 39mm och tunnare![]()
41mm och är jäkligt tjock
Ser ut som vanliga BB dark. Tror bara ljuset ljuger lite.Den här är lite märklig, ser ut som en svart 41 mm men utan fejknitar/gilt osv.
![]()
äääh de ba å köpaaaahhBättre, men fortfarande rätt så gräslig
Makalöst fin - formmässigt.Här ser ju Heffaklumpen nästan bra ut (?!)
Jag undrar hur den skulle göra sig på ett Nato ?![]()
Borde egentligen bara vara nya BLNR GMT som det är något som helst intresse av att sätta upp sig på kölista för, men visst de är nog lite trötta på att varenda kotte så fort det varit Rolex presentation på Basel velat sätta upp sig på de nya stålsport modellerna![]()
Oavsett vad ni tycker vill Bergströms poängtera att det inte ens är värt att försöka.![]()
Classic Fusion Ferrari var helt ärligt inte helt lyckat konceptAningen nischat av Hublot att släppa en hel uppsättning big bang och classic fusion kring samarbetet med Ferrari.
Min känsla är att 90 % av deras stålrollar går till gråhandlare. Så de kan vara hur trötta de vill.Borde egentligen bara vara nya BLNR GMT som det är något som helst intresse av att sätta upp sig på kölista för, men visst de är nog lite trötta på att varenda kotte så fort det varit Rolex presentation på Basel velat sätta upp sig på de nya stålsport modellerna
![]()
karatlänk och regnbågsbaguetter. TJO
Koolaste släppet. Världens tunnaste automatiska chrono. Som dessutom har
Gmt... 6.9 mm tjock
![]()
Intressant att Grand Seiko släpper sin manuella ’slim line’ nyligen. Och lyckas bara komma ner till ca 11mm...
https://www.hodinkee.com/articles/bulgari-octo-finissimo-chronograph-gmt-automatic-introducing
Det där är bara en urban legendMin känsla är att 90 % av deras stålrollar går till gråhandlare. Så de kan vara hur trötta de vill.
Svinhärlig ju!Denna växer på mig!
![]()