Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Johan86Omega Speedmaster Apollo 11 50th Anniversary Limited Edition. Hur månnga fler LE kommer?![]()
Näe. Humoristiskt för en gång skull.Omega hittar alltid på tokiga namn för sina legeringar men det där var utan att tveka det lökigaste namnet.
Moonshine är ju för övrigt ett smeknamn för hembränt.
På plats lördag 23/3.Någon här som ska dit?
Det är ju uppenbart att de hämtat namnet från ukuleletillverkaren Outdoor Ukuleles modell ”Tenor Moonshine Gold”.Omega hittar alltid på tokiga namn för sina legeringar men det där var utan att tveka det lökigaste namnet.
Moonshine är ju för övrigt ett smeknamn för hembränt.
Det är ju uppenbart att de hämtat namnet från ukuleletillverkaren Outdoor Ukuleles modell ”Tenor Moonshine Gold”.
Klassisk renomesnyltning. Ganska vanligt att företag vill förknippad med stjärnglansen från ukuleletillverkarna.
![]()
Med en Snowflake tavla =)Är det ens en merit?
Drömmer om att GS kommer med en 42mm dykare!
![]()
De kommer släppa en Explorer i 45 mm. Nu ännu större!Likt tidigare år önskar jag mig en Explorer i 36 mm.
Nej tackDe kommer släppa en Explorer i 45 mm. Nu ännu större!
Det kan vara vad som helst. I alla fall för mitt otränade öga. Jag gissar på en ny sub.
Ser ut som en sketen Explorer 2.
No comment.![]()