Ym i stål hade faktiskt gjort mig lite sugen.... Vad tror ni en sådan hade landat på?Kollade nu men osäker. Den här hade varit kul![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ym i stål hade faktiskt gjort mig lite sugen.... Vad tror ni en sådan hade landat på?Kollade nu men osäker. Den här hade varit kul![]()
Kan ju vara en YM i stål på OF också. Det vore fett. Men tror mer på vitguld.
Japp.![]()
Med svart tavla och mattsvart keramisk ring?
Jag tar en i stål, tack.Japp.
Som denna fast vitguld osv
![]()
dvs typ såhär:
![]()
Nu kollar du lite fel eftersom det du ringat in är boetten, däremot ser det ut som Oysterflex här:![]()
Detta ser ut som Oysterflex bandet.
Jämförelse:
Mm. En i stål på Oysterflex med mattsvart bezel och svart tavla vore magiskt.Jag tar en i stål, tack.
Tror ju inte de släpper en på oysterflex i stål dock? Länk känns väldigt mycket mer troligt. Spontant gissat bara. Alla gummiklockor i nuvarande sortiment är i ädelmetall iallafall?Nu kollar du lite fel eftersom det du ringat in är boetten, däremot ser det ut som Oysterflex här:
![]()
Mm. En i stål på Oysterflex med mattsvart bezel och svart tavla vore magiskt.
Vitguld då?Tror ju inte de släpper en på oysterflex i stål dock? Länk känns väldigt mycket mer troligt. Spontant gissat bara. Alla gummiklockor i nuvarande sortiment är i ädelmetall iallafall?
Nu kollar du lite fel eftersom det du ringat in är boetten, däremot ser det ut som Oysterflex här:
![]()
Mm. En i stål på Oysterflex med mattsvart bezel och svart tavla vore magiskt.
Ja det hade väl inte varit omöjligt.Vitguld då?![]()
Ja det hade väl inte varit omöjligt.
Det är ju verkligen 33/33/33% mellan sub, expy2 och ym imo. 1% på något helt nytt. Visionen om ny milgauss börjar tyna bort.
Ny sub känns väl egentligen troligast. Oavsett, pls 38-40mm slimmat case.
Jag har sagt Sub utan maxicase i typ ett halvår nu, håller kvar vid den gissningen.Ja det hade väl inte varit omöjligt.
Det är ju verkligen 33/33/33% mellan sub, expy2 och ym imo. 1% på något helt nytt. Visionen om ny milgauss börjar tyna bort.
De kan ju ta inspiration från YM till en ny case för sub eller expy2Fast Sub och expy2 har ju inte det platta längst ut på luggarna som man ser i klippet och som YM har.
Helt klart kan de det. Rolex har ju överraskat tidigare.De kan ju ta inspiration från YM till en ny case för sub eller expy2
Även om detta ser ut att vara en yacht master så är det ju säkerligen inte den enda nya modellen i år. Sub, milgauss, DJ och/eller annat kan ju också komma.Ja det hade väl inte varit omöjligt.
Du menar när förrförra årets big reveal var en minimalt uppdaterad YM2?Helt klart kan de det. Rolex har ju överraskat tidigare.
Nej, jag menar typ 126710BLRO, för att bara ta ett exempel i senare år.Du menar när förrförra årets big reveal var en minimalt uppdaterad YM2?![]()
Ja överraskningen där var ju också att de ”förstörde” vitguldaren och knüllade alla vitguldsägare bakefter. Men ja jo, lite överraskning var det ju. YM var dock roligareNej, jag menar typ 126710BLRO, för att bara ta ett exempel i senare år.
Jag sa inte något om klockan i sig utan just att de faktiskt överraskade stort. Ingen trodde väl på en pepsi i stål?Ja överraskningen där var ju också att de ”förstörde” vitguldaren och knüllade alla vitguldsägare bakefter. Men ja jo, lite överraskning var det ju. YM var dock roligare
Nej det kanske de inte gjorde? Hade dock för mig att det var det folk tjatade mest om i förväg. Kanske missminner mig.Jag sa inte något om klockan i sig utan just att de faktiskt överraskade stort. Ingen trodde väl på en pepsi i stål?![]()
Jag vet inte vad du menar längre men jag står fast vid att de faktiskt kan överraska även om det vanligtvis är ganska sterila förändringar.Nej det kanske de inte gjorde? Hade dock för mig att det var det folk tjatade mest om i förväg. Kanske missminner mig.
Du menar när förrförra årets big reveal var en minimalt uppdaterad YM2?![]()
Det fanns en viss underton av ironi i mitt inlägg som uppenbarligen inte syns.Fast visst kan de överaska? Ibland väldigt mkt med väldigt udda grejer. Milgauss kom som en blixt (pun intended) med ett grönt glas (!), Yachtmaster ll är rätt säregen, den senaste Air-King, Sky-Deller och till viss del Explorer 2 med retrovisaren.