• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Basel 2019 the tråd >>>>>

Man får ju se bandhornen i videon. Att de lägger fokus på det tolkar jag som nya bandhorn. Dock ser bandhornen polerade ut och därför tror jag inte att det är en Sub.

Milgauss kanske?
Milgauss med mercavisare?
Jag är nog den enda i hela världen som inte tror att det kommer en ny Milgauss :D
Skulle vara skoj med en ny sub.

Man får ju se bandhornen i videon. Att de lägger fokus på det tolkar jag som nya bandhorn. Dock ser bandhornen polerade ut och därför tror jag inte att det är en Sub.

Man får inte heller se hur sekundvisaren ser ut. Samt det blåa "elektriska" svepet

Milgauss kanske?
Milgauss med datum? Nej tack

Man får inte heller se hur sekundvisaren ser ut. Samt det blåa "elektriska" svepet

Milgauss kanske?
Svårt att få ihop Milgauss med d:ett på tavlan. Millgauss med datum?

OK då, ni har nog rätt.
Men jag tror ändå det kommer en ny Milgauss.

Men då återstår en datumsport-Rolex med polerade bandhorn, runda index och mercedesvisare.
Yacht Master?

Det känns som något blått i alla fall, och en blå Sub hade varit trevligt!
3C460DBC-0B42-48FE-AFFA-A463F8E2EE44.jpeg

Milgauss kanske?
Om man kollar noga på videon ser man att bandhornet är rakt avfasad pekandes nedåt liknande nuvarande YM

Är nog en YM dessvärre. Samma klack under luggen. Hoppas dock på en Sub med ny boett och blå text. men jag får väl drömma vidare

Tror inte på explorer 2 som vissa spekulerat i då texten "explorer ii" normalt sett står på övre delen av tavlan. Sen så flyttades ju visserligen texten till nedre halva på expy 1 så inte omöjligt att samma sak kan hända med expy 2.

Men hur som helst väger den boettliknadne formen tyngst därjag onekligen tycks se en yach-master och inget annat.

Tillbaka
Topp