Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma med bilar är i malmö rätt ofta då jag är uppväxt där. Gick fram till en medelålders man som körde en skitfin Maserati på en parkering. Trodde han skulle fly fältet. Sa att vilken fin kärra de är så snygga inga dussinbilar det.
Riktigt såg Hur livrädd han blev och kollade runt. Tills han förstod att jag faktiskt bara sa nåt snällt.
Malmö suck ja man har ju fina minnen från en svunnen tid där som aldrig kommer igen.
Håller med. Speciellt märkligt att spotta ur sig ett referensnummer, som kan bli jättemärkligt.Generellt nej. Då måste det kännas väldigt naturligt så man inte gör någon obekväm.
Jag har gjort det EN gång på ett kundbesök hos en kille i min egna ålder med en Tudor BB steel på armen. Jag sa efter lite tjötande:
Jag: Är det en black bay jag ser på handleden?
Kund: Ja
Jag: Snygg! Klockintresserad?
Kund: Jo, det är jag.
Hela konversationen gick från steel till stel... Detta kommer jag inte göra om
Jag har gjort det EN gång på ett kundbesök hos en kille i min egna ålder med en Tudor BB steel på armen. Jag sa efter lite tjötande:
Jag: Är det en black bay jag ser på handleden?
Kund: Ja
Jag: Snygg! Klockintresserad?
Kund: Jo, det är jag.
Hela konversationen gick från steel till stel... Detta kommer jag inte göra om
Jobbigt lägemajoriteten är nog inte supersugna på att babbla om klockor, sen ska man ta sig vidare därifrån, "jahooopp, gött väder idag du".
Mja... det skulle isf vara om det sitter en bumper eller en 60-talskronograf på handleden.Ja, utom mellanchefer med omega seamaster...dom ska inget ha![]()
You know where I am going with thisMja... det skulle isf vara om det sitter en bumper eller en 60-talskronograf på handleden.![]()