Du skrev ju de facto att VW-motorer inte är kul?
Jag måste erkänna att jag inte är påläst om VW och Audis motorproblem så jag kan inte uttala mig, jag har bara ägt en Audi, var supernöjd och hade inte ett enda bekymmer.
Ur mitt perspektiv blåses dock många problem upp och ur proportion när de diskuteras på forum. Jag tycker personligen att Porsche är trevligt, läser man i forumsvängen är dock alla 996or och tidiga 997or skit pga. IMS-problematiken. Jag skulle inte säga att Porsche rent generellt gör en dålig produkt...
Att man återanvänder reglage och liknande får man leva med, du får leva med blinkerspakar, ljusreglage, knappar etc. från VW/Audi i din 2,5-miljoners Lambo också. Personligen skulle jag dock säga att jag tycker att BMW har den absolut tråkigaste inredningen av alla nya premiumbilar, men det är ju med mitt tycke och smak. Tyckte dom var betydligt trevligare förr. Däremot skulle jag inte, som jag tolkade dig, gå ut och säga att dom 'inte är kul' och avråda någon från köp baserat på det.
Skönt att det finns så mycket olika val, att det är så mycket känslor, och så mycket kul runt bilar...
...och mest är jag väl bitter för att jag inte kunde motivera för mig själv att köpa en 335a/S4a och kommer att åka tråk-VW istället. Men så går det, när man faktiskt måste betala för något och inte bara behöver tycka.