”Tillkommer försäkring, vinterhjul samt serviceavtal på 99:-/mån) ”Service 99kr/månad
Så står det i ena annonsen. Låter ju dock för bra för att vara sant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
”Tillkommer försäkring, vinterhjul samt serviceavtal på 99:-/mån) ”Service 99kr/månad
Hur fan kan de få in ett serviceavtal för 99kr i månaden? En liten service på VW brukar kosta minst 4.000. En större det dubbla.Service 99kr/månad
Jag har inte stenkoll på Disco eftersom jag tappade intresset efter alla problem med om man koncentrerar sig till Disco 3/4 fanns den nog bara med 2.7 diesel i Sverige, samma motor som Peugeot/Citroen bland annat. I vissa länder sålde man den också med 4.4 V8, samma som RR.Discon fanns öven med 3,8 l v8 dieselm o sen komväl 3,0l diesel sexan på nästa gen?
Hur många mil typ? 5-6 år är ju ingen större ålder o va dom välskötta samt gått typ 5-8000 mil så borde dom ju ha hållt bättre
Vill ha. KS, talk me out of it
2013, en s.k. Puma. Anglofil när det gäller Defender, annars rakborste i löjlig hatt när det gäller privatsegmentet. BMW, Alpina, mfl.Ser ut som en Puma? År? Info?
Fel ställe att komma till. McLaren + Peugeot är ju en superkombo! Den lär väl inte kosta någon större summa heller? Så KÖP!Vill ha. KS, talk me out of it
Låter som en bra plan! Har ingen erfarenhet av Puman alls, men där är förstås mer elektronik etc. som kan gå galet, men i övrigt så är det väldigt lite som krånglar på dem om man håller de i skick och inte misshandlar dom. Allt är väldigt robust men kräver ändå regelbunden service med byte av alla oljor, vilket inte alla verkar förstå och tror att de håller för allt utan underhåll.Det tekniska samt priserna har jag stenkoll på. Även sugit i mej de flesta reviews jag hittat, speciellt Puma 110 vilket det lutar mest åt. Uppdaterade inredningen ett stort plus även om td5’n verkar ”bättre” än td4’n aka Puma.
Drömmen vore en 110 med typ 12-13’mil på mätaren med bra historik samt minimal rost. Sawtorn fälgar ett plus likväl som vinterpaketet med värme i sätena o rutan.
Jag har väl en tro att inte så mycket kan gå galet med dom då jag dels kör max 1000 försiktiga mil per år, är väldigt pedantisk samt har parkering i garage.
Rosten har jag oxå koll på. Skulle byta till Nakatanenga kit samt behandla balkarna kontinuerligt.
Helt ny bil som får köras 3000 mil under leasingperioden. Vad har den ens för intervall? Servas en gång under leasingen?Hur fan kan de få in ett serviceavtal för 99kr i månaden? En liten service på VW brukar kosta minst 4.000. En större det dubbla.
Serviceavtal ja......Står ju att vinterhjul, försäkring och serviceavtal kostar 99kr extra...
Svar ja, lampan tänds nån gång efter 2500 mil..Helt ny bil som får köras 3000 mil under leasingperioden. Vad har den ens för intervall? Servas en gång under leasingen?
Så ett serviceavtal där dom räknar med att inte behöva serva bilen i många av fallenSvar ja, lampan tänds nån gång efter 2500 mil..
Bild nr2 klar stiligare.Dags för sommardäcken. Blev aldrig vän med de fälgar som är original på shadow edition. Så nu överväger jag att byta till de jag har liggande till min andra F20.
Bra eller anus? Nedre bild mock up.
Jo det är ju sant. VW har ändrat till 24 månaders serviceintervall från 2019 så det blir ju bara en första service så 36 månader med 99 kr per månad blir ju 3 564 kr för den servicen, så det är ju ganska rimligt. Nu hade jag inte kört 24 månader med en ny bil utan att byta olja, såvida det inte är en leasingbil jag tänkt dumpa tillbaka innan garantin löpt ut.Helt ny bil som får köras 3000 mil under leasingperioden. Vad har den ens för intervall? Servas en gång under leasingen?
Dags för sommardäcken. Blev aldrig vän med de fälgar som är original på shadow edition. Så nu överväger jag att byta till de jag har liggande till min andra F20.
Står ju att vinterhjul, försäkring och serviceavtal kostar 99kr extra...
Helt ny bil som får köras 3000 mil under leasingperioden. Vad har den ens för intervall? Servas en gång under leasingen?
VW har 24 mån eller 3000 mil som serviceintervall på de flesta motoroer.Svar ja, lampan tänds nån gång efter 2500 mil..
Nedre bilden extremt mycket bättre!Dags för sommardäcken. Blev aldrig vän med de fälgar som är original på shadow edition. Så nu överväger jag att byta till de jag har liggande till min andra F20.
Nja en Defender ska typ ha svarta fälgar..Svarta fälgar går som vanligt fetbort... ser ut som om man kör runt på plåtfälgar....
Hade nog vart snygga med vanliga också, är mer bilen i sig som är snygg med det svarta o själva färgenTom en Passat kan va grym med svarta fälgar..
Sawthorne fälgarna är grymm!!Hade nog vart snygga med vanliga också, är mer bilen i sig som är snygg med det svarta o själva färgen
Men visst kan svarta fälgar vara snyggt, det tycker jag också.
Land Rovern där uppe vet jag knappt om det räknas som fälgar
Sawtooth menar du ?Sawthorne fälgarna är grymm!!
Nja en Defender ska typ ha svarta fälgar..
Tom en Passat kan va grym med svarta fälgar..
Ferricgrå som bild 2 är alltid snyggt! Det finns dock två toner på dem Ferric 1 & 2 där 2 är mörkare. //värdelöst vetande....Dags för sommardäcken. Blev aldrig vän med de fälgar som är original på shadow edition. Så nu överväger jag att byta till de jag har liggande till min andra F20.
Alla borde teckna en sån där. Det är grisbilligt för att uttrycka det milt.Audi A5 Sportback - VÅRKAMPANJ - Svenstigs Bil
Audi A5 Sportback TFSI 265 hk. Vårkampanjpriset gäller 15-27 mars 2021 på ett begränsat antal...svenstigs.se
3400 kr/mån för en A5 med bra utrustning och 265hk inkl serviceavtal på 24 mån leasing känns rätt så svårslaget.
Kanske inte lika rolig som en T-roc med 300hk men inte allt för långt ifrån.
Edit: @Tripeiro.
Frågan jag ställer mig är varför det är så billigt? De kan väl inte vara så desperata att sälja såna bilar?Alla borde teckna en sån där. Det är grisbilligt för att uttrycka det milt.